تاریخ : 14:41 - 1399/09/10
کد خبر : 337717
سرویس خبری : حوادث
 

دزد جهیزیه عروس دستگیر شد

دزد جهیزیه عروس دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: سارقی که جهیزیه عروسی را در گلپایگان به همراه هشت راس گوسفند به سرقت برده بود، دستگیر شد.

سرهنگ علی سبحانی اظهار داشت: پرونده‌ای با موضوع سرقت اماکن خصوصی و احشام در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۵ گلشهر تشکیل شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهاراتش بیان داشت حدود ۹ ماه پیش فردی را که اهل یکی از شهرستان های همجوار بوده به عنوان نگهبان از محل نگهداری احشام خود بکارگیری کرده تا اینکه بعد از گذشت پنج ماه از حضور او متوجه شدم، هشت راس احشام به همراه مقادیر زیادی لوازم منزل متعلق به یکی از از بستگان که برای جهیزیه خریداری شده بود به سرقت رفته است.

سرهنگ سبحانی تصریح کرد: بادریافت پرونده تحقیقات مقدماتی، با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی متهم که توسط صاحب کارش از کار برکنارشده بود، شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم وقتی با مستندات کارآگاهان که با بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم بدست آمده بود روبرو می شود چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و اعتراف می کند که از حدود ۵ ماه پیش با توجه به اینکه شاکی به وی اعتماد داشته، از فرصت استفاده کرده و تعدادی از لوازم خانگی را به همراه احشام را به سرقت برده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: پس از دریافت دستور قضائی اکیپی از کارآگاهان با هدایت و راهنمایی متهم به منزل وی مراجعه که در نهایت منجر به کشف تعدادی از اموال مسروقه شدند.

سرهنگ سبحانی گفت: حتماً از نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد استفاده کنید و از بکارگیری افراد ناشناس بعنوان نگهبان اکیداً خودداری و هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

 

 


منبع : hadese24