تاریخ : 10:04 - 1399/09/11
کد خبر : 339697
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

افزایش متقاضیان فروش/ قیمت پراید به ۶۰ میلیون می رسد؟+دلیل

افزایش متقاضیان فروش/ قیمت پراید به ۶۰ میلیون می رسد؟+دلیل

ین روزها صحبت درباره وضعیت قیمت ها در بازار خودرو دوباره زیاد شده است. مدتی قیمت ها به شدت رو به افزایش بود اما حالا آنطور که گفته می شود شاهد ریزش قیمت خودروها هستیم. با وجود این که نمایشگاه های خودرو به دلیل محدودیت های کرونایی تعطیل هستند اما گفته می شود که قیمت خودرو به طور متوسط ۳۰ الی ۴۰ درصد کاهش داشته که البته این افت قیمت برای برخی از مدل ها بیشتر است. اما آیا این کاهش قیمت ها واقعی است و روند آن تا پایان سال ادامه خواهد داشت؟

این روزها صحبت درباره وضعیت قیمت ها در بازار خودرو دوباره زیاد شده است. مدتی قیمت ها به شدت رو به افزایش بود اما حالا آنطور که گفته می شود شاهد ریزش قیمت خودروها هستیم. با وجود این که نمایشگاه های خودرو به دلیل محدودیت های کرونایی تعطیل هستند اما گفته می شود که قیمت خودرو به طور متوسط ۳۰ الی ۴۰ درصد کاهش داشته که البته این افت قیمت برای برخی از مدل ها بیشتر است. اما آیا این کاهش قیمت ها واقعی است و روند آن تا پایان سال ادامه خواهد داشت؟

یک کارشناس خودرو گفت که اگر اتفاق خاصی در سیاست و اقتصاد کشور رخ ندهد این احتمال وجود دارد که قیمت پراید باز هم افت کند و به آخرین نرخ آن در کارخانه نزدیک شود.

با توجه به این که اکثر افراد قیمت خودرو را بر پایه مدلی مثل پراید در نظر می گیرند آیا قیمت این خودرو به آخرین نرخ های کارخانه نزدیم می شود؟ برای بررسی بیشتر این موضوعات گفت و گویی با حسن کریمی سنجری،کارشناس حوزه خودرو انجام دادیم. 


منبع : شفقنا