تاریخ : 15:40 - 1399/09/11
کد خبر : 341298
سرویس خبری : حوادث
 

پاتک پلیس به ۷۴ قاچاقچی عمده موادمخدر در پایتخت

پاتک پلیس به ۷۴ قاچاقچی عمده موادمخدر در پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به انهدام ۶ باند قاچاق موادمخدر در تهران، از شناسایی و دستگیری ۷۴ قاچاقچی عمده موادمخدر خبر داد.

سردار حسین رحیمی در هشتمین مرحله از طرح ظفر ضمن تسلیت شهادت دکتر  فخری زاده  دانشمند توانمند کشورمان و با اشاره به خدمات ارزنده این دانشمند گرانقدر و برجسته هسته‌ای کشور به صنعت دارو درمان کشور، بیان داشت: ایشان تحت غضب دشمنان قرار گرفت چرا که برای این ملت کار و تلاش کرد و در پایان نیز مزد رزمندگی و مجاهدت خود را با شهادت در راه خدا گرفت.

وی با بیان اینکه در هشتمین مرحله از طرح ظفر ۲۱۵ حکم قضایی برای ورود به مخفیگاه‌های قاچاقچیان مواد مخدر صادر شد، افزود: در این طرح یک هزار و ۳۱۵ خرده فروش مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به انهدام ۶ باند قاچاق موادمخدر، تصریح کرد: ماموران پلیس در این مرحله از طرح ظفر ۷۴ قاچاقچی عمده موادمخدر را نیز شناسایی و دستگیر کردند و در مجموع و در این طرح ۲ تن و ۱۶۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و همچنین ۸۶۴ معتاد متجاهر نیز در اجرای این طرح جمع آوری شدند.

سردار رحیمی در مورد اراذل و اوباش فروشنده موادمخدر، عنوان کرد: شدت برخورد با اوباشگرانی که در کنار فروش موادمخدر اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس، نا امنی، درگیری و ... می‌کنند در دستور کار قرار گرفته و در اجرای این طرح نیز ۱۹ نفر از این اوباشگران دستگیر شدند.

 وی افزود: در این عملیات ۷۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان توقیف شده و ۸ باب خانه نیز که به محلی برای مصرف موادمخدر بدل شده بود پلمب شد.

رییس پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون این ۳۶ باند موادمخدر در تهران منهدم شده و بیش از ۱۹ تن و ۱۶۲ کیلوگرم از انواع موادمخدر کشف شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایشی ۱۸ درصدی داشته است.


منبع : hadese24