تاریخ : 16:05 - 1399/09/11
کد خبر : 341379
سرویس خبری : حوادث
 

زورگیران خشن نازی آباد دستگیر شدند

زورگیران خشن نازی آباد دستگیر شدند

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق زورگیر در گشت زنی های انتظامی خبر داد و گفت: متهمان به ۷۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهارکرد: ساعت ۲۰ شب گذشته (۱۰ آذرماه) ماموران واحد گشت انتظامی کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در حال گشت زنی در حوالی میدان بهشت متوجه شدند دو مرد  جوان شهروندی را متوقف کرده اند و در حال سرقت اموال وی هستند.

وی افزود: بلافاصله طرح مهار و دستگیری سارقان انجام شد و سارقان که متوجه حضور ماموران در نزدیکی خود شده بودند، سوار بر خودروی سواری ۴۰۵ شدند که در همان نزدیکی به صورت روشن متوقف شده بود و به سرعت از محل گریختند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری  تهران با اشاره به اینکه  متهمان توجهی به هشدارهای پلیسی نمی کردند، گفت: پس از مدتی تعقیب و گریز در نهایت خودروی سارقان با شلیک پلیس به لاستیک خودرو متوقف شد و هر دو سارق دستگیر شدند.

 وی با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل خودرو تعدادی اموال سرقتی از قبیل تلفن همراه، ساعت مچی وجوه نقد و  غیره به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد، گفت: هر دو متهم به کلانتری نازی آباد انتقال داده شدند و در بازجویی های پلیسی به ۷۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر و با استفاده از سلاح سرد و زورگیری اعتراف کردند.

جلیلیان تصریح کرد: کشف جزئیات پرونده و شناسایی مالباختگان در دستور کار ماموران این کلانتری قرار دارد.


منبع : hadese24