تاریخ : 07:01 - 1399/09/13
کد خبر : 345947
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

تحویل ۴ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای ۲ معلول| تکمیل تمام واحد‌ها تا خرداد ۱۴۰۰

تحویل ۴ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای ۲ معلول| تکمیل تمام واحد‌ها تا خرداد ۱۴۰۰

مدیر کل مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: از ۶ هزار و ۵۰۰ واحد ویژه معلولان ۴ هزار و ۵۰۰ واحد به بهره برداری رسیده است. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

حمیدرضا سهرابی در گفت‌وگو با میزان در خصوص طرح مسکن معلولان و جزئیات طرح گفت: طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی از سال ۸۴ آغاز شد و همواره برای متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی طرح هایی در اولویت قرار گرفت.

وی افزود: در این بین معلولانی که تحت پوشش بهزیستی قرار دارند با اولویت خاصی برنامه هایشان اجرایی شده است.

مدیر کل مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: در سالیان اخیر تسهیلات ارزان قیمت با بازپرداخت ۱۵ ساله برای ساخت مسکن معلولان در نظر گرفته شده است و در مواردی که توان مالی متقاضی کم بود مبالغی بلاعوض و قرض الحسنه نیز برای تکمیل واحد‌ها در نظر گرفته شد.

سهرابی تاکید کرد: از سال ۹۵ به واسطه تفاهم نامه‌ای که مابین بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی منعقد شده است قرار بر این شد در حوزه روستایی ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر به صورت ویژه در نظر گرفته شود.

تا به امروز کار حدود ۶ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی پس از معرفی به بانک‌ آغاز شده است که از این تعداد ۴ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی به بهره برداری رسیده است.