تاریخ : 10:33 - 1399/09/14
کد خبر : 348313
سرویس خبری : حوادث
 

مرگ فجیع دو زن در گرمدره

مرگ فجیع دو زن در گرمدره

سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: در ساعت 1:57 دقیقه امروز یک مورد حادثه گاز گرفتگی در یک ساختمان مسکونی در گلاب دره محله باغ شاطر اطلاع رسانی شد.

به گزارش کارگر آنلاین،  جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: در ساعت 1:57 دقیقه امروز یک مورد حادثه گاز گرفتگی در یک ساختمان مسکونی در گلاب دره محله باغ شاطر اطلاع رسانی شد.

 او افزود: ایستگاه شماره 105 به محل حادثه اعزام  و در مدت سه دقیقه به محل رسیدند. محل یک ساختمان سه طبقه مسکونی بود که در هر طبقه یک واحد وجود داشت.

سخنگوی آتش نشانی ادامه داد: در طبقه همکف یک واحد 40 متری حادثه رخ داده است. قبل از حضور آتش نشان ها  همسایه ها در واحد  را باز کرده و با وضعیت بی حالی دو خانم 70 ساله و 33 ساله مواجه شدند.

ملکی تاکید کرد: آتش نشان ها  در محل حاضر شده و  آبگرمکن و شومیه خاموش شده بود، آثار روشن بودن باقی بود. بلافاصله این افراد به فضای باز منتقل شدند.

او گفت: با تایید عوامل اورژانس مشخص شد که هر دو نفر جان  خود را از دست داده اند.بررسی های کارشناسان مشخص شد که به دلیل باز بودن شیر گاز آبگرمکن و استفاده طولانی مدت آبگرمکن و بسته بودن  در و پنجره و  استفاده از دودکش ها نامناسب باعث بروز این حادثه شده است.

ملکی تاکید کرد: بارها اعلام شده که دودکش ها باید مناسب باشد و هر مسیر برای فعالیت به دودکش مناسب نیاز داد. در ساعت 3:46 دقیقه این عملیات به پایان رسید.


منبع : برنا