تاریخ : 08:50 - 1399/09/25
کد خبر : 380878
سرویس خبری : ورزشی
 

بشار اسلحه پرسپولیس در فینال آسیا

بشار اسلحه پرسپولیس در فینال آسیا

یک روزنامه عراقی، بشار رسن هافبک پرسپولیس را از سلاح‌های این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا دانست و از خوشحالی سرمربی تیم ملی عراق به دلیل آمادگی این بازیکن خبر داد.

کارگر آنلاین |  حضور تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ علاوه بر ایران، در کشور عراق هم با هیجان دنبال می‌شود. بشار رسن تنها بازیکن عراقی و تنها بازیکن عرب حاضر در فینال این دوره از مسابقات است و تنها بازیکن عراقی است که دو دوره حضور در فینال لیگ قهرمانان را تجربه می‌کند.

روزنامه «المدی» عراق با اشاره به حضور پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال آسیا گزارشی را از حضور بشار در این رقابت‌ها منتشر کرد.

المدی نوشت: «بشار رسن هافبک بازیساز تیم ملی عراق پس از اینکه از همان ابتدا به وضوح در مرحله گروهی و سایر مراحل نقش متمایزی داشت، در جستجوی یک عنوان جدید آسیایی با تیم پرسپولیس ایران است زیرا او برای دومین بار پس از سال ۲۰۱۸ در صعود این تیم به فینال تاثیرگذار بود. بشار علاوه بر گلزنی به تیم التعاون عربستان از روی نقطه پنالتی، در نظرسنجی سایت AFC به عنوان بهترین هافبک منطقه غرب آسیا انتخاب شد. علاوه بر این، او پیشنهاد وسوسه انگیزی از تیم القطر برای دو فصل دریافت کرد.»

در ادامه این گزارش آمده است: «بشار رسن یکی از سلاح‌های ویژه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس است که روی او حساب می‌کند تا به دلیل تجربه زیاد، حرکات سریع که حریفانش را خسته می‌کند و همچنین گل‌هایی که از بیرون یا داخل محوطه جریمه می‌زند نقش‌های زیادی به او بدهد. بشار، غیبت احسان پهلوان و وحید امیری را که به خاطر محرومیت در فینال حضور ندارند جبران می‌کند. او یکی از بازیکنان اصلی لیست پرسپولیس برای دستیابی به عنوان قهرمانی قاره آسیا خواهد بود که تیمش مشتاقانه منتظر است تا هواداران بزرگ خود را راضی کند و عنوانی که سال ۲۰۱۸ به دست نیاورد را کسب کند.»

روزنامه المدی عراق در بخش پایانی این گزارش از خوشحالی و رضایت سرمربی عراق از عملکرد بشار خبر داد و نوشت: «کاتانچ سرمربی تیم ملی از عملکرد بشار در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا خوشحال شد زیرا او بهترین لژیونر فوتبال عراق است که خارج از کشور بازی می‌کند و گزینه کسب عنوان بهترین بازیکن سال قاره آسیا هم می‌باشد. بشار یکی از ستاره‌های برجسته عراق است که در تقابل‌های مهم عراق مقابل تیم‌های هنگ کنگ، کامبوج و ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی روی او حساب زیادی باز می‌شود.»


منبع : الف