تاریخ : 23:11 - 1399/10/02
کد خبر : 405269
سرویس خبری : گوناگون
 

عروس ربایی عجیب در تهران / مرد سوپر مارکتی راز مرجان را می دانست + جزئیات

عروس ربایی عجیب در تهران / مرد سوپر مارکتی راز مرجان را می دانست + جزئیات

زن جوان برای ترساندن شوهرش نقشه یک آدم ربایی را طراحی کرد و با مرد جوان به اجرا گذاشت.

 چندی قبل زنی در تماس با پلس از ربوده شدن عروس جوانش از سوی 3 مرد با خودروی تیبا سفید رنگ خبر داد و خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیق محل آدم ربایی حاضر شدند.

مادرشوهر که از ربوده شدن عروس جوانش شوکه شده بود به ماموران گفت: با عروسم به سمت خانه در حال حرکت بودیم که 3 مرد سوار بر خودروی تیبا سفید رنگ جلوی راهمان را گرفتند و یکی از آنها با تهدید اسلحه عروسم را سوار بر خودرو کرده و به سرعت از محل دور شدند.

سرقت خودروی تاکسی اینترنتی

ماموران در بررسی دوربین های مداربسته در نزدیکی محل آدم ربایی موفق شدند شماره پلاک خودروی تیبا سفید رنگ را به دست آورند و همین سرنخ کافی بود تا ماموران به سراغ صاحب خودرو تیبا سفید رنگ بروند که مرد جوان از دزدیده شدن خودرویش خبر داد.

مرد جوان به ماموران گفت: در منطقه جنت آباد یک مسافر در خواست تاکسی اینترنتی کرد که به محل رفته و 3 مرد جوان سوار بر خودرویم شدند که در جنوب تهران وقتی به خیابان خلوت رسیدیم یکی از مسافران از پشت اسلحه ای را روی سرم گذاشت و با تهدید مرا از خودرو پیاده کرد و سارقان مسلح خودرویم را دزدیدند.

آدم ربایی ساختگی

ماموران پلیس آگاهی در همان تحقیقات ابتدایی تماس های زن ربوده شده را که مرجان نام دارد مورد بررسی قرار دادند و مشخص شد این زن از چندی قبل به مرد جوانی تماس تلفنی دارد.

بدین ترتیب ماموران با توجه به سرنخ جدید به سراغ مرد جوان که مغازه سوپرمارکتی دارد رفته و مشخص شد مغازه مسعود در نزدیکی محل ربوده شدن زن جوان است.

مسعود به عنوان مظنون پرونده آدم ربایی دستگیر شد و در همان ابتدا به آدم ربایی ساختگی با طراحی زن جوان اعتراف کرد.

مسعود به ماموران گفت: مرجان از چندی قبل برای خرید به مغازه من می آمد و در این رفت و آمدها با من در مورد اختلافاتش با شوهرش صحبت کرد و در نهایت پیشنهاد داد برای اینکه شوهرش بترسد و دیگر او را اذیت نکند ما در یک نقشه طراحی شده او را بدزدیم .

وی افزود: من با همدستی 2 تن از دوستانم مرجان را با یک اسلحه قلابی ربودیم و پس از دور شدن از صحنه ربوده شدنش از خودرو پیاده کردیم و او برای اینکه شوهرش نگران شود به خانه نرفته است.

اعتراف زن جوان به آدم ربایی ساختگی

ماموران در این مرحله و با گذشت چند ساعت از آدم ربایی موفق به پیدا کردن مرجان شدند و زن جوان در همان تحقیقات ابتدایی به ماموران گفت: چند سال قبل با شوهرم که از همسر اولش جدا شده بود و یک بچه داشت ازدواج کردم و از شوهرم صاحب یک فرزند شدم.

وی افزود: در گذشته ازدواج نکرده بودم و سعی می کردم برای همسرم زن خوبی باشم اما شوهرم بخاطر اعتیادش با من بد رفتاری می کرد و بعضی وقت ها مرا کتک هم می زد و خرجی زندگی را هم نمی داد و من با پس اندازهایی که کرده بودم زندگی را می چرخاندم.

مرجان ادامه داد: چند بار برای خرید به مغازه سوپرمارکت مسعود رفتم و با او سر صحبت را باز کردم و در خصوص مشکلاتم و بدرفتاری های شوهرم صحبت کردم و او از من می خواست که به خاطر فرزندانم تحمل کنم و به زندگی ام ادامه دهم.

فیلم زیاد می دیدم و تحت تاثیر همان فیلم های خارجی تصمیم گرفتم با طراحی یک نقشه آدم ربایی شوهرم را بترسانم تا شاید دیگر دست از کارهایش بکشد .

زن جوان گفت: وقتی به احمد گفتم که برای ترساندن شوهرم این نقشه را عملی کند او برای کمک به زندگی ام پیشنهادم را پذیرفت و صبح مرا در برابر چشمان مادرشوهرم دزدیدن و بعد از دور شدن از صحنه مرا از خودرو پیاده کردند. من فقط قصد ترساندن شوهرم را داشتم تا دست از کارهایش بردارد.

بنا بر این گزارش، 2 همدست مسعود نیز دستگیر شدند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

 


منبع : رکنا