تاریخ : 23:29 - 1399/10/02
کد خبر : 405272
سرویس خبری : گوناگون
 

قناری همسایه وقتی نخواند اجساد خاله و خواهرزاده پیدا شد / در تهران رخ داد

قناری همسایه وقتی نخواند اجساد خاله و خواهرزاده پیدا شد / در تهران رخ داد

سکوت قناری در خانه پیرزن راز مرگ تلخ خاله و خواهرزاده اش را منطقه دربند خبر داد.

 چندی قبل خانواده ای با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از صاحبخانه خانه خاله شان که زنی 70 ساله است اعلام شکایت کردند.

مرگ تلخ خاله و خواهرزاده

بازپرس واحدی در شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران در تحقیق از خانواده ها پی برد که خاله 70 ساله و خواهرزاده 32 ساله اش در ماجرای گاز گرفتگی در منطقه دربند به کام مرگ فرو رفته اند و خانواده ها با حضور در دادسرای امور جنایی از صاحبخانه خاله شان اعلام شکایت کردند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای تحقیق وارد عمل شدند و مشخص شد روز 14 آذر ماه امسال یکی از همسایه با حضور در جلوی در خانه زن 70 ساله به سکوت داخل خانه مشکوک شده و سپس در تماس با پلیس از آنها کمک خواسته که در این مرحله جسد زن 70 ساله و خواهرزاده اش داخل خانه کشف می شود.

راز مرگ تلخ در سکوت قناری

زن همسایه به پلیس گفت: زن 70 ساله به تازگی در ساختمان ما سکونت پیدا کردند و یک قناری در خانه شان بود که هر روز صدای آواز قناری را هر روز می شنیدم تا اینکه روز 14 آذر ماه بود که از صبح صدای قناری را نشنیدم و سکوت مرموزی در خانه زن 70 ساله بود.

وی افزود: در این مدت خواهرزاده زن همسایه و فامیل هایش برای مراقبت و سرکشی به خانه زن 70 ساله رفت و آمد داشتند و حتی شماره موبایل مرا نیز گرفته بودند که روز حادثه سکوت قناری و سکوت داخل خانه مرا به پشت در خانه کشاند، هر چه در و زنگ زدم جوابی نشنیدم که در ادامه یکی از بستگان زن همسایه با من تماس گرفت که متوجه شدم آنها نیز اطلاعی از زن همسایه و خواهرزاده اش ندارند که با آتش نشانی و پلیس تماس گرفتیم.

این زن ادامه داد: آتش نشانان در خانه را باز کردند و وقتی وارد خانه شدیم زن 70 ساله روی کاناپه و خواهرزاده اش داخل آشپزخانه افتاده بود که امدادگران اورژانس مرگ آنها را به خاطر گازگرفتگی اعلام کردند.

بنا بر این گزارش، کارشناسان نقص فنی در آبگرمکن خانه را علت این گازگرفتگی مرگبار اعلام کردند که بازپرس واحدی با توجه به شکایت خانواده ها دستور تحقیقات را صادر کرد.

 


منبع : رکنا