تاریخ : 18:30 - 1399/10/08
کد خبر : 422094
سرویس خبری : حوادث
 

آتش خانه ۷۵ متری در شهرک ولیعصر را نابود کرد

آتش خانه ۷۵ متری در شهرک ولیعصر را نابود کرد

بروز آتش سوزی در یک واحد مسکونی در شهرک ولیعصر(عج)، خسارت مالی بر جای گذاشت.

به گزارش کارگر آنلاین، ساعت 23:45 دقیقه شب گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی مبنی برآتش سوزی یک واحد مسکونی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، نیروهای عملیات ایستگاه 38 را به همراه تیم نجات 5 مستقردر ایستگاه 38 به محل حادثه در شهرک ولیعصر(عج)، خیابان حیدری جنوبی، کوچه عاشقلو اعزام کرد.

داود قلیزاده معاون منطقه چهار عملیات در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک واحد مسکونی به مساحت 75 متر مربع در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه تک واحدی، دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور است وشعله های این آتش سوزی درحال سرایت به قسمت های دیگراین ساختمان بود.

وی افزود: آتش نشانان با قطع جریان برق و گاز محل حادثه، بلافاصله با جستجو درطبقات به یاری محبوسین احتمالی شتافتند و با کشیدن یک رشته لوله آبدهی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند وموفق شدنددر کمترین زمان ممکن، شعله های سرکش آتش را مهار و خاموش نمایند.

قلیزاده با بیان اینکه خوشبختانه ساکنین این واحد مسکونی در زمان بروز حادثه در منزل حضور نداشتند و در این حادثه به کسی آسیبی نرسید خاطرنشان کرد: آتش نشانان در طبقات بالایی ساختمان، چهار نفر از ساکنین شامل(یک مرد 35 ساله ویک بانوی سی ساله و دو پسر بچه10 و 8 ساله) را که در میان دود محبوس شده بودند به بیرون از ساختمان و محیط امن منتقل کردند.

وی تصریح کرد: در پایان، آتش نشانان با ایمن سازی منزل مسکونی و ارائه تذکرات ایمنی به اهالی ساختمان وتحویل به عوامل انتظامی ماموریت خود را پایان دادند.

گفتنی است: علت بروز این آتش سوزی ازسوی کارشناسان منطقه در حال بررسی است.

کارشناسان سازمان آتش نشانی به شهروندان توصیه می کنند در هنگام خروج از منزل، نکات ایمنی را رعایت نمایند تا شاهد بروز حوادث این چنینی نباشیم


منبع : hadese24