تاریخ : 11:58 - 1399/10/10
کد خبر : 427362
سرویس خبری : حوادث
 

 ایست قلبی راننده کامیون حادثه‌ساز شد

ایست قلبی راننده کامیون حادثه‌ساز شد

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از واژگونی یکدستگاه کامیونت حمل آرد حین تردد در محور آزادگان بعلت سکته راننده آن خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ احسان مومنی ضمن گفت: راننده کامیونت حمل آرد که در مسیرجنوب به شمال آزادگان محدوده قبل از فتح در حال رانندگی بوده دچار سکته قلبی شده و پس از آنکه خودروی وی با گاردریل‌ها برخورد می‌کند به پهلوی چپ واژگون می‌گردد و تمام سطح راه از آرد پوشیده می‌شود.

این مقام انتظامی بیان کرد: بلافاصله پس از دریافت این خبر از طریق سامانه ۱۱۰، تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در محل حاضر و پس از ایمن سازی محل حادثه، نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

وی افزود:تیم اورژانس و آتش نشانی نیز بلافاصله در محل این حادثه حضور یافتند و تیم اورژانس به احیای قلبی راننده کامیونت مبادرت و آتش نشانی نیز نسبت به ایمن سازی محل اقدام نمود. رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار کرد: تیم اورژانش سکته راننده را تایید و متاسفانه راننده کامیونت بر اثر سکته قلبی فوت نمود تا امروز راننده دیگری آرد‌ها را به نانوایی‌ها ببرد.

وی گفت: شایان ذکر است یک کیلومتر قبل از بروز این حادثه، تیم گشتی منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب مدارک راننده را کنترل و از گواهینامه وی استعلام گرفته بودند که مشکلی جهت تردد و گواهینامه و مدارک نداشته بود و خستگی و خواب آلودگی نیز نیز در وی مشاهده نگردیده بود.


منبع : خراسان