تاریخ : 17:30 - 1399/10/11
کد خبر : 431076
سرویس خبری : حوادث
 

مردان قمه به دست در ملایر دستگیر شدند

مردان قمه به دست در ملایر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش با اجرای طرح ضربتی پلیس ملایر خبر داد و گفت: در پی مراجعات مکرر اهالی مناطقی از شهر ملایر و طرح شکایت مبنی بر ایجاد مزاحمت از سوی چند نفر ارازل و اوباش در منطقه، دستگیری متهمان در دستور کار مأمورین پلیس اطلاعات قرار گرفت.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: با توجه به جابه‌جایی مخفیگاه اراذل و اوباش در منطقه و در دست نبودن سرنخی از آنها، مأموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی مقام قضایی شناسایی اراذل و اوباش مذکور که با شرارت،عربده کشی، مزاحمت برای نوامیس با استفاده از قمه موجب اخلال در نظم عمومی شده بودند را به‌صورت ویژه و شبانه‌روزی در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهارکرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و مراقبت‌های نامحسوس در نهایت پاتوق ومخفی‌گاه متهمان را شناسائی و در یک اقدام اطلاعاتی و غافلگیرانه، تعداد ۵ نفر از اراذل و اوباش تحت تعقیب را  دستگیر و از مخفیگاه آنها نیز مقدار ۸ گرم مواد مخدر روانگردان و یک تیغه سلاح سرد نیز کشف شد.

سلگی با تشکر از حمایت‌های قاطعانه دستگاه قضائی در برخورد با هرگونه اوباش‌گری و با بیان اینکه استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مأموریت مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد می‌کند.

 فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از متلاشی شدن باند سرقت داخل خودرو و کشف هشت فقره سرقت در ملایر خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت  داخل خودرو  با شیوه‌ای خاص این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأمورین کلانتری ۱۱ قرار گرفت و با انجام تحقیقات فنی و کار اطلاعاتی دقیق و مؤثر، مأمورین این یگان هر سه نفر سارق لوازم و قطعات داخل خودرو را در حین سرقت از یک دستگاه خودرو همراه با  یک دستگاه موتورسیکلت رویت کردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله مأمورین اقدام به دستگیری هر سه نفر متهم کرده و آنها را به همراه موتورسیکلت مورد استفاده در این سرقت به کلانتری منتقل کردند، افزود: با انجام تحقیقات تخصصی و فنی ، متهمین به هشت فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو اعتراف کرده و با تشکیل پرونده هر سه نفر متهم تحویل مراجع قضائی شدند.


منبع : hadese24