تاریخ : 02:25 - 1399/10/15
کد خبر : 440387
سرویس خبری : حوادث
 

قتل با چاقو به خاطر متلک پرانی

قتل با چاقو به خاطر متلک پرانی

پسر جوانی که در جریان نزاع دسته جمعی در یکی از بوستان‌های استان البرز مرتکب قتل شده بود صبح دیروز در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز پای میز محاکمه ایستاد.

رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل به‌ دنبال درگیری چند پسر جوان در یکی از بوستان های کرج آغاز شد در این درگیری پسری 19 ساله به نام بهروز براثر ضربه چاقو به قتل رسید.

در نخستین تحقیقات مشخص شد که چند پسر جوان با هم درگیر شده‌اند و در این درگیری پدرام 18ساله با چاقویی که همراهش بوده است ضربه‌ای به بهروز زده و خیلی زود از محل درگیری فرار کرده است. بنابراین پدرام تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و همچنین سایر افرادی که در این نزاع خیابانی شرکت داشتند به نام‌های فرید، مهران و شاهین دستگیر شده وتحت بازجویی کارآگاهان جنایی استان البرز قرار گرفتند.

در حالی که پدرام تحت تعقیب قرار داشت چند روز بعد وی درحالی که در خانه یکی از اقوام خود مخفی شده بود بازداشت شد. او پس از انتقال به اداره پلیس در نخستین بازجویی‌ها اتهام قتل را نپذیرفت اما بعد از مدتی به قتل بهروز اعتراف کرد و پس از صدور کیفر خواست برای پرونده‌اش صبح دیروز در شعبه یکم استان البرز به ریاست قاضی فلاحی و یک مستشار تحت محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده نماینده دادستان متن کیفرخواست را خواند سپس اولیای دم که پدر و مادر مقتول بودند خواستار قصاص عامل قتل پسرشان شدند. سپس متهم در حالی که زندان بود و به‌ صورت ویدیو کنفرانس تصاویرش روی مانیتور دادرسان دادگاه قرار داشت تحت محاکمه قرار گرفت .وی در پی تفهیم اتهام گفت من قبول دارم که با چاقو ضربه‌ای به مرحوم زدم اما هرگزقصد کشتن او را نداشتم.

این متهم در تشریح ماجرا گفت: درگیری از وقتی شروع شد که بهروز و دوستانش به ما متلک گفتند و ما هم تصمیم گرفتیم جوابشان را بدهیم اما کار به درگیری کشید و من چاقویی که همراهم بود را بیرون آوردم تا آنها را بترسانم.

پس از پایان اظهارات متهم و دفاع مشروع سایر متهمان این پرونده که با قراروثیقه آزاد بودند، قضات ختم جلسه را اعلام کرده و برای صدور حکم وارد شور شدند.


منبع : hadese24