تاریخ : 11:51 - 1399/10/15
کد خبر : 441487
سرویس خبری : فرهنگی
 

مراسم  سالگرد شهادت «مصطفی محمدمیرزایی» برگزار شد

مراسم سالگرد شهادت «مصطفی محمدمیرزایی» برگزار شد

مراسم نخستین سالگرد شهید جبهه مقاومت «مصطفی محمد‌میرزایی»، ظهر پنج‌شنبه ۱۱دیماه۹۹ در آستان مقدش شاه عبدالعظیم حسنی، تالار شیخ صدوق برگزار شد.

کارگر آنلاین | مراسم نخستین سالگرد شهید جبهه مقاومت «مصطفی محمد‌میرزایی» با سخنرانی سردار مرتضی صفاری «معاون نظارت و ارزیابی میدانی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)» ، شعرخوانی «هادی جانفدا» و مدیحه‌سرایی حاج «ابوذر بیوکافی»، بدون حضور مردم برگزار شد.

سردار مرتضی صفاری «معاون نظارت و ارزیابی میدانی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)» در این مراسم اظهار داشت: ائمه معصومین چراغ روشن هدایت جامعه هستند و دشمنان اسلام فهمیده‌اند که شیعیان مسیر درست را پیدا کرده‌اند و باید به هر شکل ممکن این اتصال را نابود کنند.

وی ادامه داد: شهید عماد مغنیه از فرماندهان حزب‌‌الله لبنان در سفر خود به تهران، مدعی بود که که سازمان موساد و سیا در جریان انفجار برج‌های دو‌قلو در آمریکا بودند داشتند و حتی می‌دانستند چه افرادی متولی این عملیات بودند.

معاون نظارت و ارزیابی میدانی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه چشم‌انداز اسرائیل تسلط بر کل خاورمیانه است، گفت: دشمن مدت طولانی به‌دنبال گسترش این رژیم منحوس بود و این حادثه را دستاویز خود برای حضور در منطقه کرد؛ بعد از اتفاق ۱۱سپتامبر، جنگ روانی غرب علیه اسلام آغاز شد و استراتژی پیشگیرانه را در دستورکار خود قرار دادند.

سردار مرتضی صفاری افزود: استراتژی جنگ پیشگیرانه آمریکایی یعنی اینکه اگر احساس شود که کشوری قصد حمله به منافع آمریکا را دارد، این کشور می‌توانند حمله نظامی انجام دهد. آمریکایی‌ها با اتکا به این استراتژی به افغانستان و عراق حمله کردند و کشورهای اسلامی را مورد هدف خود قرار دادند.

وی افزود: در آن مقطع به جورج بوش رئیس‌جمهوری آمریکا پیشنهاد حمله به ایران داده‌ بودند، فرماندهان نظامی می‌گفتند که ایران در محاصره ناتو و پایگاه‌های نظامی آمریکا قرار دارد و با یک حمله نظامی می‌توان این کشور را حذف کرد اما بوش از فرماندهان نظامی خود پرسید که در صورت حمله به ایران چه کسی می‌تواند تضمین بدهد که آمریکایی‌ها در خاک ایران در امان باشند؛آنان می‌دانستند ایران با عراق و افغانستان تفاوت دارد.

معاون نظارت و ارزیابی میدانی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با تأکیبد به اینکه آمریکایی‌ها پول هنگفتی را برای تشکیل داعش در سوریه خرج کرده‌اند، عنوان کرد: آرامش امروز کشورمان را به شهدای مدافع حرم مدیون هستیم و از شاخصه‌های اصلی این رزمندگان، تلاش شبانه‌روزی و حالات معنوی‌شان است.


منبع : سراج 24