تاریخ : 13:55 - 1399/10/15
کد خبر : 442078
سرویس خبری : حوادث
 

کلاهبرداری حرفه ای در پوشش خرید دام /  آنها را می شناسید؟

کلاهبرداری حرفه ای در پوشش خرید دام /  آنها را می شناسید؟

پلیس شهرستان نظرآباد با انتشار تصاویرکلاهبرداران حرفه‌ای در پوشش خرید دام از شهروندان درخواست کرد برای شناسایی متهمان به پلیس آگاهی نظرآبادمراجعه کنند.

کارگر آنلاین | وی در خصوص شگرد متهمان اظهار داشت: ۲ نفر با ظاهری موجه با حضور در مراکز فروش دام و انجام معامله با قیمت بالاتر از عرف بازار اعتماد فروشنده‌ها را جلب کرده و با صدور چک‌های بلا محل اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها می‌کردند.

سرهنگ اسدالهی افزود: با تلاش کارآگاهان و اقدامات پلیسی صورت گرفته، ۲ نفر از متهمان اصلی در تهران شناسایی و پس از دریافت نیابت قضائی به آن محل اعزام و پس ازچند روز تعقیب ومراقبت شبانه روزی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی نظرآباد منتقل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کردند که با تاسیس یک واحد تجاری و یک دامداری در شهر نظرآباد و خرید اقلام غذایی و احشام از فروشندگان با پیشنهاد مبالغ بالاتر از نرخ بازار و صدور چک‌های بلامحل اقدام به کلاهبرداری کرده وسپس متواری می‌شدند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام شده به ۲۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند گفت: تاکنون تعدادی از مال باختگان برای شناسایی اموالشان به پلیس آگاهی دعوت و متهمان نیز به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان افزود: با توجه به احتمال کلاهبرداری‌های متعدد توسط این افراد، بازپرس شعبه دوم دادگستری شهرستان نظرآباد دستور چاپ تصاویر بدون پوشش متهمان را در رسانه‌های جمعی صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افراد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند درخواست می‌شود تا جهت پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد واقع در سایت اداری- جنب دادگستری نظرآباد مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۵۴۰۳۵۶۰-۰۲۶ تماس حاصل کنند.


منبع : hadese24