تاریخ : 18:15 - 1399/10/15
کد خبر : 443111
سرویس خبری : حوادث
 

سقوط کارگر به مخزن مخلوط کن مصالح ساختمانی

سقوط کارگر به مخزن مخلوط کن مصالح ساختمانی

کارگر میان سالی که به داخل مخزن مخلوط کن مصالح ساختمانی سقوط کرده بود، با حضور به موقع آتش نشانان نجات یافت.

ساعت 11:50 دقیقه صبح امروز کارگران ساختمانی در تماس تلفنی با سامانه 125 از وقوع این حادثه خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ گروه امداد و نجات 17 را به محل حادثه واقع در شهر ری، خیابان 24 متری، خیابان استخر اعزام کرد.

به گفته رسول جعفری فرمانده تیم امداد و نجات اعزامی، مرد 42 ساله ای بر روی دستگاه مخلوط کن مصالح در حال کار بود که به دلیل نا معلومی کنترل خود را از دست داده و به داخل دستگاه روشن در حال کار به عمق 2 مترسقوط کرد به طوری که در داخل دستگاه از قسمت پا تا قفسه سینه در داخل ماسه فرو رفت و در همان جا گرفتار شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با هوشیاری کارگران حاضر در محل حادثه، به سرعت دستگاه مخلوط کن روشن و درحال کار را خاموش کرده و بلافاصله از سامانه 125 در خواست کمک کردند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از بازدید و بررسی اولیه و با استفاده از ابزار مخصوص نجات اقدام به ایجاد فضا سازی کرده و کارگر محبوس شده را در حضور تیم پزشکی به سرعت به بیرون منتقل کردند.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش آتش نشانان و هوشیاری کارگران ساختمانی، شخص دچار آسیب دیدگی جدی نشده و آتش نشانان نیز پس از تحویل شخص به عوامل اورژانس جهت انجام معاینات پزشکی، تذکرات ایمنی لازم را به کارگران ساختمانی گوشزد کردند


منبع : hadese24