تاریخ : 16:55 - 1399/10/16
کد خبر : 446391
سرویس خبری : حوادث
 

درگیری بین دو دامدار در تهران بوی خون گرفت

درگیری بین دو دامدار در تهران بوی خون گرفت

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری ۹ عامل درگیری و تیراندازی مسلحانه دو دامدار در محدوده خلیج فارس تهران خبر داد.

سرهنگ «محمد گنجه» در توضیح این خبر بیان داشت: اوایل دی ماه گزارشی در خصوص درگیری و تیر اندازی با سلاح شکاری در یکی از دامداری‌های حوالی خلیج فارس تهران به پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران گزارش شد. 

وی عنوان کرد: بلافاصله تیمی از ماموران این پایگاه به نشانی اعلامی اعزام و پس از انجام تحقیقات اولیه مشخص شد، صاحب دامداری که مشغول به کار بوده با کارگر دامداری همسایه خود بحث و جدل کرده و این وضعیت موجود شده است که دامدار همسایه در حمایت از کارگرش برخیزد. 

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: پس از این درگیری، دامدار با همکاری ۹ تن از دوستانش به دامدار همسایه، کارگر و دو برادرش حمله‌ور و با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری، هر سه برادر را مصدوم کرده اند. 

وی اظهار کرد: متهمان قبل از حضور پلیس از محل گریخته بودند و هر سه مصدوم به نزدیک‌ترین بیمارستان برای دریافت خدمات درمانی انتقال یافتند. 

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی افزود: مخفیگاه متهمان در حوالی کهریزک شناسایی و هر ۹ متهم در چند عملیات جداگانه و همزمان دستگیر و به پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند. 

سرهنگ گنجه در پایان با بیان اینکه متهمان به بزه اتسابی اعتراف کردند، گفت: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر ۹ متهم در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.


منبع : hadese24