تاریخ : 17:52 - 1399/10/16
کد خبر : 446545
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

تسهیلات قرض الحسنه ۴ درصدی +جزییات

تسهیلات قرض الحسنه ۴ درصدی +جزییات

امروز تفاهم‌نامه‌ای بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری منعقد شد.

کارگر آنلاین | امروز تفاهم‌نامه‌ای بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری منعقد شد،طبق این تفاهم نامه با هدف ایجاد و تثبیت اشتغال در مناطق محروم روستایی به معرفی شدگان از سوی معاونت توسعه روستایی و تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود‌.

اکبری مدیرعامل بانک مهر ایران در این خصوص اظهار کرد: این تسهیلات به طرح‌های اشتغالزایی مورد تایید معاونت توسعه روستایی پرداخت می‌شود. همچنین در این تفاهمنامه فرد متقاضی تسهیلات با دریافت معرفی نامه کتبی از معاونت توسعه روستایی را به یکی از شعب بانک مهر ایران ارائه کرده و بانک مطابق با ضوابط مربوطه تسهیلات پرداخت می‌کند.
وی ادامه داد تسهیلات پرداخت شده بر مبنای عقد قرض الحسنه به منظور ایجاد اشتغال است این تسهیلات با کارمزد ۴ درصد در سال پرداخت می‌شود و دوره بازپرداخت آن حداکثر ۴۸ ماه است. پرداخت تسهیلات قرض الحسنه منوط به دارا بودن شرایط معرفی شدگان برای دریافت وام قرض الحسنه بر اساس اعلام بانک مرکزی است.

اکبری بیان کرد: معرفی شدگان توسط معاونت توسعه روستایی می توانند حداکثر تا سقف تعیین شده از سوی بانک مرکزی برای تسهیلات قرض‌الحسنه بابت اشتغال از این تسهیلات استفاده و ارائه هر نوع تسهیلات جدید منوط به رعایت سقف مجاز و سایر ضوابط و مقررات مربوط است.

 


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان