تاریخ : 01:25 - 1399/10/17
کد خبر : 447272
سرویس خبری : حوادث
 

کشف جسد زن ۴۸ ساله از میان رختخواب های دوست اینترنتی

کشف جسد زن ۴۸ ساله از میان رختخواب های دوست اینترنتی

۲۱روز پس از ناپدید شدن زنی، ‌دوست فضای مجازی وی بازداشت شد و اسرار مرگ او را فاش کرد. با اعترافات وی جسد زن ناپدید شده داخل کمد و در میان رختخواب‌ها کشف شد.

حدود 3هفته قبل مردی نزد مأموران پلیس پایتخت رفت و از ناپدید شدن همسر 48ساله‌اش خبر داد. وی گفت: همسرم آخرین‌بار برای انجام کاری از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. من و پسرم که خیلی نگران شده بودیم همه جا را به‌دنبالش گشتیم اما اثری از او به‌دست نیاوردیم.

به‌دنبال اظهارات این مرد، پرونده‌ای تشکیل شد و گروهی از مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران جست‌و‌جو برای یافتن زن گمشده را آغاز کردند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که زن ناپدید شده به نام مهری آخرین بار با پسر 25ساله‌ای به نام نادر تماس داشته است. با این سرنخ، نادر شناسایی و دستگیر شد. او مدعی بود که چند وقت قبل از طریق گروه‌های فضای مجازی با مهری آشنا شده و پس از آنکه متوجه شده بود متاهل است ارتباطش را با او قطع کرده بود. اگرچه ادعایش این بود که اطلاعی از سرنوشت مهری ندارد اما بازپرس جنایی دستور بازداشت وی را صادر کرد. بازجویی از او ادامه داشت تا اینکه پسر جوان راز ناپدید شدن مهری را فاش کرد. او گفت: یک سال قبل عضو یک گروه تلگرامی شدم که مهری هم عضو آن بود. از این طریق با هم آشنا شدیم و گاهی یکدیگر را می‌دیدیم. تا اینکه متوجه شدم او متاهل است. به همین دلیل ارتباطم را با او قطع کردم اما باز هم به هم پیام می‌دادیم.

وی ادامه داد: روز حادثه او را به خانه‌ام دعوت کردم که با هم صحبت کنیم. او ناگهان حالش بد شد و جانش را از دست داد. من هم از ترسم دور جسدش پتو پیچیدم و آن را داخل کمد میان رختخواب‌ها گذاشتم. در مدت این 3هفته در و پنجره‌ها باز و خانه‌ام سرد بود تا جسد متعفن نشود. قصدم این بود که به‌زودی جسد را از خانه‌ام بیرون ببرم و به جای دیگری منتقل کنم اما دستگیر شدم.

با اعتراف وی، مأموران راهی خانه پسر مجرد شدند و جسد زن 48ساله را که داخل پتویی پیچانده شده بود از میان رختخواب‌ها کشف کردند. با دستور قاضی محمد وهابی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران، ‌جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ مشخص شود.


منبع : hadese24