تاریخ : 10:19 - 1399/10/17
کد خبر : 447974
سرویس خبری : فرهنگی
 

اهدای ۱۷۰ جلد کتاب به کتابخانه "درخشان" توسط شهید مدافع سلامت

اهدای ۱۷۰ جلد کتاب به کتابخانه "درخشان" توسط شهید مدافع سلامت

تعداد ۱۷۰ جلد کتاب براساس وصیت دکتر مظاهر شمس از شهدای سلامت به کتابخانه "درخشان" اهدا شد.

 رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه یازده شهرداری اصفهان با اشاره به وصیت فرهنگی یکی از شهدای سلامت اظهار کرد: دکتر مظاهر شمس از ساکنان منطقه یازده اصفهان بود که به عنوان مدافع سلامت در راه خدمت رسانی به مبتلایان کرونا جان خود را از دست داد و طبق وصیت این خیر فرهنگی، ۱۷۰ جلدکتاب به کتابخانه درخشان رهنان اهدا شد.

سیدهاشم موسوی افزود: دکتر شمس در وصیت نامه خود نسبت به تهیه مجموعه‌ای کامل از کتاب‌های آموزشی و درسی کتابخانه «درخشان» منطقه رهنان تاکید داشت لذا بر همین اساس از سوی خانواده این شهید مدافع سلامت هزینه مراسم هفتم به خرید ۱۷۰ جلد کتاب نفیس و آموزشی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: مرحوم شمس به مدت پنج سال در کتابخانه "درخشان" عضویت داشت و این وصیت شهید مدافع سلامت می‌تواند گامی فرهنگی در توسعه فرهنگ مطالعه باشد.

موسوی با بیان اینکه دکتر مظاهر از جوانان فعال و فرهنگی اصفهان بود، گفت: او پس از گذراندن دوره پزشکی در دانشگاه کاشان به صفوف مدافعان سلامت پیوست و چندین ماه در بیمارستان‌های کاشان به مداوای مبتلایان به کرونا پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: خانواده این شهید مدافع سلامت علاوه بر تکمیل مجموعه کتابخانه "درخشان" با ۱۷۰ جلد کتاب نفیس، دوقطعه فرش به نمازخانه کتابخانه نیز اهدا کردند.


منبع : ایمنا