تاریخ : 15:35 - 1399/10/17
کد خبر : 449495
سرویس خبری : حوادث
 

پایان جعل کارت بلیت‌های نامحدود مترو و اتوبوس در تهران

پایان جعل کارت بلیت‌های نامحدود مترو و اتوبوس در تهران

رییس پلیس فتای تهران بزرگ از انهدام باندی که اعضای آن اقدام به جعل کارت‌ بلیت‌های یکساله مترو و اتوبوس کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی دراین‌باره گفت: مدتی قبل در پی مراجعه نماینده شهرداری تهران به پلیس فتا و ارائه شکایتی مبنی بر کپی و جعل کارت بلیت‌های یکساله و نامحدود مترو و اتوبوس رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتا در انجام تحقیقات خود متوجه فعالیت باندی چهارنفره در این خصوص شدند، گفت: اعضاس این باند اقدام به کپی و فروش کارت بلیت های یکساله مترو  واتوبوس در تهران کرده بودند که با اقدامات انجام شده هویت اعضای این باند مورد شناسایی قرار گرفت.

گودرزی با اشاره به اخذ مجوز از مقام قضایی گفت: با اخذ مجوز و شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران در چهار عملیات جداگانه، چهار عضو این باند را در نقاط مختلف شهر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از آنان بیش از 200 عدد کارت مترو جعلی و یک دستگاه اسکیمر برای جعل کارت کشف و ضبط شد.

 رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه این افراد با سوءاستفاده از تخصص خود در زمینه نرم افزار دست به این اقدام زده بودند، گفت: متهمان دستگیر شده اعتراف کردند که با جعل و کپی این کارت ها اقدام به فروش آن ها در نزدیکی ایستگاه های مترو کرده و در ازای هر کدام مقادیر قابل توجهی دریافت کرده‌اند.

به گفته وی برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند .


منبع : hadese24