تاریخ : 16:00 - 1399/10/17
کد خبر : 449623
سرویس خبری : حوادث
 

تیراندازی پلیس برای دستگیری سارق حرفه ای در تهرانپارس

تیراندازی پلیس برای دستگیری سارق حرفه ای در تهرانپارس

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای خودرو با تعقیب و گریز و تیراندازی خبر داد .

سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند گفت: ساعت ۶ بعداز ظهر هشتم دی ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده تهرانپارس به یکدستگاه خودرو پراید دارای راننده مظنون شده که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص می شود خودرو دارای سابقه سرقت در همان روز از محدوده کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس است.

وی عنوان کرد: کارآگاهان در ادامه به راننده خودروی مسروقه دستور توقف داده اما وی پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت متواری و با لایی کشی در بین خودروها باعث رعب و وحشت بین شهروندان می شود، مجدداً اعضای اکیپ با استفاده از علائم هشدار دهنده به راننده خودروی متواری دستور توقف داده اما وی توجهی نکرده و با حرکات مخاطره آمیز به سمت خیابان استخر بصورت خلاف جهت متواری می شود.

رئیس مرکز عملیات ابراز داشت : کارآگاهان پس از طی کردن مسافتی برای مسدود کردن مسیر خودروی مسروقه اقدام می کنند که راننده با جسارت تمام و برای فرار به سمت خودروهای عبوری رفته و پس از تصادف و ایجاد خسارت به چندین خودروی عبوری در ترافیک ایجاد شده متوقف می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارق پس از متوقف شدن برای فرار از قانون دست از تلاش برنداشته و با شکستن شیشه خودرو به سمت ماموران حمله و قصد درگیری با آنها را داشته که برای کنترل او، افسراکیپ اقدام به شلیک تیر هوایی کرده و متهم به هویت بهرام دستگیر می شود .

یوسفوند اظهار داشت: پس از دستگیری بهرام در بازرسی از داخل خودرو دو۲ عدد قمه بزرگ و یک عدد ضبط صوت کشف که پس از انتقال خودرو به پارکینگ ، اقلام مکشوفه به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد.


منبع : hadese24