تاریخ : 01:20 - 1399/10/20
کد خبر : 452926
سرویس خبری : حوادث
 

زنان ورزشکار طعمه مرد زورگیر

زنان ورزشکار طعمه مرد زورگیر

مرد زورگیر که با تهدید چاقو از زنان ورزشکار در پارک‌های تهران سرقت می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش کارگر آنلاین، 15آذرماه زن جوانی که در حال ورزش کردن در یکی از پارک‌های تهران بود با حمله یک سارق زورگیر روبه‌رو شد. مرد جوان که چاقو در دست داشت با تهدید قصد سرقت از این زن را داشت که با فریادهای زن جوان، شاهدان وارد ماجرا شده و این مرد را دستگیر کردند.

مرد دستگیر شده به اداره آگاهی منتقل شد اما در بازجویی‌ها مدعی شد که بی‌گناه است و قصد سرقت از کسی را نداشته است. با این حال مأموران در جریان بررسی‌های بیشتر متوجه شدند که از مدتی قبل پرونده‌ها و شکایاتی در اختیار پلیس قرار گرفته که از زورگیری از زنان ورزشکار در پارک‌ها حکایت داشته است. این پرونده‌ها نشان می‌داد که مرد جوانی که مسلح به چاقو بوده، صبح‌ها راهی پارک‌ها شده و با شناسایی زنانی که به‌تنهایی در حال ورزش بوده‌اند، به آنها حمله کرده و با تهدید چاقو طلاها و گوشی‌ موبایلشان را سرقت کرده است.
با این اطلاعات، عده‌ای از زنانی که هدف سرقت قرار گرفته بودند به اداره آگاهی دعوت شدند و پس از حضور در آنجا، سارق دستگیر شده را شناسایی کرده و گفتند که او همان کسی بوده که از آنها زورگیری کرده است. سرهنگ احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران گفت: 5نفر از زنان ورزشکار، سارق مسلح را شناسایی کردند و متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به سرقت طلاها و گوشی موبایل آنها اعتراف کرد و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.


منبع : hadese24