تاریخ : 06:32 - 1399/10/20
کد خبر : 453001
سرویس خبری : فرهنگی
 

جلسه شورای راهبردی اولین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت برگزار شد

جلسه شورای راهبردی اولین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت برگزار شد

جلسه شورای راهبردی جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت با حضور رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت و دبیر جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد.

 جلسه شورای راهبردی اولین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و دبیر این جشنواره، حجت الاسلام محمد مهدی اصغر دوست جانشین رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت دفاع مقدس، حجت‌الاسلام علی لقمان پور مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی نماینده مرکز مدیریت حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین زراعتی نماینده مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام نوروز پور نمایند دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی در این جلسه با اشاره به نقش آفرینی روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تاثیر گذاری روحانیون بر رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: اصل برگزاری این جشنواره با محوریت نقش روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت اقدامی بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ها و جلسات مکرر با مدیران حوزوی کشور، با در نظر گرفتن ظرفیت و ابعاد توان علمی، فرهنگی و اجرایی آن‌ها چشم انداز این قبیل اقدامات، برکات بسیار ارزشمندی برای حوزه‌های علمیه و عموم مردم را در بر خواهد داشت.

حجت‌الاسلام مصلحی در این جلسه بر اهمیت جمع‌آوری اسناد و آثار پیشکسوتان و شهدای روحانی، تولیدات ارزشمند علمی - فرهنگی و تاثیر گذار، برای قشر روحانیت تاکید کرد‌.

در ادامه این جلسه حاضرین با ارائه پیشنهاداتی بر اهمیت برگزاری جشنواره، راه اندازی مرکز اسناد و موزه نقش روحانیت، برگزاری جلسات آنلاین با وجود شرایط فعلی کشور و تسهیل در تبادل نظرات با دبیرخانه های کشور، برگزاری حداقل دوجلسه ستادی دیگر در قم و تهران و تبلیغات گسترده و استفاده بهینه از ابزارهای موجود در اجرای جشنواره تاکید کردند.

 


منبع : دفاع پرس