تاریخ : 11:02 - 1399/10/20
کد خبر : 453846
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

تحلیل بورس امروز / روند نزولی تا کی ادامه دارد؟

تحلیل بورس امروز / روند نزولی تا کی ادامه دارد؟

شروع معاملات امروز بازار سهام با فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز از جمله گروه فلزات همراه شد و شاخص کل از محدوده ۱/۳ میلیون واحد ریزش کرد. اما روند نزولی بورس تا کجا ادامه دارد؟ محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه  در رابطه با قیمت‌گذاری دستوری فولاد گفت: امروز تیز آخر را به صنایع فولادی زدند و مجلس قصد دارد در بودجه سال ۱۴۰۰ انرژی ارزان برای صنایع فولادی را حذف کند و این موضوع باعث افزایش هزینه‌های تولید برای فولادسازان می‌شود.

کارگر آنلاین | تنش‌های داخلی در رابطه با قیمت‌گذاری دستوری فولاد و از طرفی تنش‌های خارجی به روند نزولی بازار سهام دامن زد و امروز نیز روند نزولی گروه فلزات بورس را منفی کرد. اما این روند نزولی تا کی ادامه دارد؟

محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه  در رابطه با قیمت‌گذاری دستوری فولاد گفت: امروز تیز آخر را به صنایع فولادی زدند و مجلس قصد دارد در بودجه سال ۱۴۰۰ انرژی ارزان برای صنایع فولادی را حذف کند و این موضوع باعث افزایش هزینه‌های تولید برای فولادسازان می‌شود.

این کارشناس در رابطه با ادامه روند معاملات گفت: امیدواریم شاخص کل از عدد یک میلیون و ۲۸۰ هزار واحد پایین‌تر نرود و اگر ریزش ادامه پیدا کند حداقل تا کف قبلی ریزش خواهیم داشت.

ای کارشناس در رابطه با بورس امروز بود: صف‌های فروش در جریان معاملات امروز جمع شد اما جو منفی هنوز در بازار سهام ادامه دارد.


منبع : تجارت نیوز