تاریخ : 13:20 - 1399/10/20
کد خبر : 454484
سرویس خبری : حوادث
 

دستگیری زورگیران خشنی که به کفش های شاکی هم رحم نکردند

دستگیری زورگیران خشنی که به کفش های شاکی هم رحم نکردند

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۳ زورگیر خشن که کفش های شاکی پرونده را هم از پایش در آورده بودند، خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان بیان داشت: دهم مهر ماه  مرد جوانی  با در اختیار داشتن پرونده ای با موضوع سرقت به عنف به  پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اظهار داشت،  هفتم مهر ماه در پارک بسیج اتوبان آهنگ به سمت خانه مان در حال حرکت بودم که ۳ مرد با در دست داشتن سلاح سرد به سمت من حمله ور شده و پس از کتک کاری و زخمی کردنم گوشی موبایل، ساعت مچی و حتی کفش هایم را به زور از پایم در آوردند و از محل گریختند.

وی با اشاره به اینکه تصویری از چهره سارقان ترسیم و کارآگاهان در تطبیق تصویر به دست آمده با آلبوم تصاویر مجرمان حرفه ای موفق شدند یکی از سارقان را شناسایی کنند،  عنوان کرد:  با حضور در محل و تحقیق از شاهدان عینی تصویر مجرم حرفه ای شناسایی شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران  ابراز داشت: پانزدهم مهر ماه  با هماهنگی های  قضائی متهم در مخفیگاش در منطقه تهران نو دستگیر و پس از انتقال به پایگاه ششم به جرم ارتکابی با همکاری دو تن از همدستانش اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه  دو همدست متهم در روستاهای اطراف مسعودیه شناسایی شد، اضافه کرد:  پس از ۷۲ ساعت اقدامات پلیسی در یک عملیات همزمان و غافلگیرانه هر دو متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها تعدادی از وسایل سرقتی نیز کشف شد.

 سرهنگ کارآگاه کنجوریان در پایان گفت: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ برای انجام تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار دارند.


منبع : hadese24