تاریخ : 14:21 - 1399/10/20
کد خبر : 454743
سرویس خبری : فرهنگی
 

حامد رحیم‌پور موسس جشنواره مدرسه درگذشت+پیام تسلیت

حامد رحیم‌پور موسس جشنواره مدرسه درگذشت+پیام تسلیت

رحیم پور فارغ التحصیل مدارس سمپاد، دارای مدرک کارشناسی معماری از دانشکده هنرهای زیبای تهران و مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علم و صنعت بود و سال‌ها به تدریس هنر در مدارس و مقاطع گوناگون و تربیت شاگردان فراوان در عرصه هنر متعهد و راه اندازی شیوه‌های گوناگون آموزشی و تربیتی در مدارس مختلف پرداخته بود.

کارگر آنلاین | حامد رحیم‌پور از فعالان جوان و شاخص حوزه تعلیم و تربیت و عرصه هنر و رسانه، غروب روز جمعه ۱۹ دی به دلیل عارضه قلبی درگذشت.

در کارنامه سال‌ها فعالیت مجاهدانه وی تأسیس جشنواره مدرسه، تأسیس و مدیریت مؤسسه هنر و ما، تأسیس و عضویت هیأت مدیره آکادمی برش، نایب رئیس شورای سیاستگذاری باشگاه هنر و رسانه نوجوان صداوسیما و مدیریت شبکه سازی خانه نوآوری تعلیم و تربیت مشاهده می‌شود.

به هیمن مناسبت منصور امینی رئیس سازمان فضای مجازی سراج، درپیامی درگذشت حامد رحیم پور یکی از جهادگران انقلابی را تسلیت گفت.
 متن پیام تسلیت منصور امینی رئیس سازمان فضای مجازی سراج بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
کل نفس ذائقة الموت
 خبر درگذشت ناگهانی جهادگر انقلابی مرحوم حامد رحیم ‌پور باعث تاسف فراوان گردید. او جوانی مؤمن،انقلابی، پرکار، مصمم، با اراده و پرانرژی و خدماتش در حوزه‌های تعلیم و تربیت، هنر و رسانه بسیار حائز اهمیت بود. فعالیت‌های خستگی‌ناپذیر این مربی مجاهد در موسسه هنر و ما، موسسه مطالعات راهبردی تعلیم و تربیت برهان و مشاوره‌های تخصصی و دلسوزانه وی به نهادها، مجموعه‌ها و گروه‌های مردمی و همچنین برگزاری جشنواره دانش آموزی هنر و ما،  ثمرات ارزشمندی را به همراه داشت و نگاه کلان و راهبردی او در این حوزه‌ها باعث رشد و شکوفایی این مهم بود.
سازمان فضای مجازی سراج  درگذشت این برادر مجاهد عرصه تعلیم و تربیت و هنر و رسانه را به خانواده ارجمند و تمامی دوستان، هم‌سنگران و بازماندگان تسلیت عرض نموده و علو درجات و رحمت خداوند متعال را برای ایشان مسئلت مینماید.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج
منصور امینی
۲۰ دی ماه سال ۱۳۹۹