تاریخ : 15:20 - 1399/10/20
کد خبر : 455029
سرویس خبری : حوادث
 

سرقت دو کیلو طلا توسط شاگردطلافروشی

سرقت دو کیلو طلا توسط شاگردطلافروشی

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲ کیلوگرم طلای مسروقه به ارزش۲۰ میلیارد ریال در پی دستگیری سارقی که سابقا شاگرد همین طلافروشی بود، خبر داد.

کارگر آنلاین | سردارعبدالرضا ناظری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: حوالی ظهر۳۰ آذر ماه سال جاری و در زمان تعطیلی بازار طلافروشان شهر کرمان، وقوع سرقت حجم زیادی طلا از یک طلافروشی به پلیس گزارش و بلافاصله نزدیکترین واحد گشت انتظامی و تیمی از پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در بازار شهر مشخص شد از یک طلافروشی حدود ۲ کیلوگرم طلا به سرقت رفته است که در این رابطه ماموران ضمن جست و جو در محدوده و معابر اطراف این طلافروشی، محل وقوع سرقت را نیز با ریزبینی و تکنیک های خاص پلیسی واکاوی کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی در رابطه با این سرقت با انجام بازدیدهای میدانی و اقدامات پلیسی خیلی زود به نتیجه رسید و مدارک مستدلی از دست داشتن فردی به هویت معلوم در این سرقت حاصل و در ادامه مشخص شد این فرد که قبلا شاگرد مغازه طلافروشی بوده در این سرقت دست داشته است.

سردار ناظری بیان داشت: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با تکمیل تحقیقات خود مخفیگاه این فرد را شناسایی و وی را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که خوشبختانه در بازدید از منزل این متهم۲۹ قطعه طلای مسروقه به ارزش۲۰ میلیارد ریال کشف و بر اساس اعترافات وی شخص دیگری نیز که با او در انجام سرقت همکاری داشته، شناسایی و دستگیر شد.


منبع : hadese24