تاریخ : 01:05 - 1399/10/21
کد خبر : 456289
سرویس خبری : حوادث
 

قتل مهندس جوان در دفتر کارش

قتل مهندس جوان در دفتر کارش

همزمان با کشف جسد پسر جوان در دفتر کارش تحقیقات تیم جنایی برای رمز گشایی از این جنایت آغاز شد.

ساعت 10:17 شامگاه جمعه، 19 دی مأموران کلانتری 123 نیاوران در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از قتل مرد جوانی خبر دادند.

به دنبال اعلام این خبر، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه که طبقه اول یک خانه‌ ویلایی بود، شدند. پسر 36 ساله با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود و بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که زمان زیادی از مرگ نگذشته است.

برادر مقتول که موضوع را به پلیس خبر داده بود در تحقیقات اولیه گفت: ما در طبقه دوم این ساختمان ساکن هستیم و برادرم طبقه اول را به دفتر فنی و مهندسی تبدیل کرده و در اینجا کار می‌کرد. در ورودی دفتر نیز از حیاط خانه است. امشب مادرم مرا صدا کرد و خواست تا هم لامپ‌های اضافی حیاط را خاموش کنم و هم برادرم را صدا بزنم. ظاهراً هر چه برادرم را صدا زده بود او جواب نداده و از من خواست که به برادرم بگویم که با او کار دارد. من هم وارد دفتر شدم اما به محض ورود با جسد خونین برادرم مواجه شدم.

در بررسی‌های اولیه این‌طور به نظر می‌رسید که از دفتر سرقت شده است. بنابراین تیم جنایی با این احتمال که فرد یا افرادی برای سرقت وارد خانه ویلایی شده و با مقتول درگیر شده و او را به قتل رسانده‌اند، تحقیقات را آغاز کردند.

جسد پسر جوان به دستور بازپرس مصطفی واحدی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت ادامه دارد.


منبع : hadese24