تاریخ : 13:44 - 1399/10/21
کد خبر : 457995
سرویس خبری : فرهنگی
 

بازتاب سریال «خانه امن» در رسانه‌های صهیونیستی

بازتاب سریال «خانه امن» در رسانه‌های صهیونیستی

سریال خانه امن که چند روزی از پایان پخش آن از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران نمی‌گذرد مورد توجه رسانه‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفته و آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

کارگر آنلاین | به گزارش روزنامه یسرائیل هیوم در گزارشی از این سریال در پایگاه اطلاع رسانی خود نوشت سریال خانه امن که از تلویزیون جمهوری اسلامی منتشر می شود از اعزام یک جاسوس ایرانی به داخل اسرائیل(مناطق اشغالی) سخن می گوید.

«عامی فریدمن» نویسنده این تحلیل نوشت: ایرانی ها موفق شدند یک سریال جاسوسی پرمخاطب بسازند، این سریال جدید 50 قسمتی، اقدامات پیچیده و خطرناک سرویس های اطلاعاتی ایران علیه داعش را به تصویر می کشد.

وی افزود از نکات جالب این سریال که ظاهرا سری دوم آن هم در حال تولید است، اعزام یک مامور ایرانی به اسرائیل(مناطق اشغالی) است تا از داخل اسرائیل(مناطق اشغالی) فعالیت اطلاعاتی خود را ادامه دهد.این مسئله از این لحاظ قابل توجه است که گفته می شود حوادث اصلی این سریال از روی حوادث واقعی الهام گرفته شده است.

نکته قابل ت وجه دیگر در این سریال به تصویر کشیدن مامور سرویس اطلاعاتی ایران در حال ورق زدن روزنامه یسرائیل هیوم برای به روز کردن اطلاعات اسرائیلی اش است.

این رسانه عبری زبان به برخی از سخنان احمد معظمی کارگردان و ابوالفضل صفری تهیه کننده سریال که در گفتگو با رسانه های ایران بیان کردند، اشاره کرده و به نقل از آنها می نویسد: عظمت سریال خانه امن را در انعکاس چهره شرارت بار اسرائیل و ایالات متحده در بعد تروریسم آن می دانند.

در پایان این گزارش آمده است: این سریال مورد توجه شدید مخاطبان ایرانی قرار گرفته است و گفته می شود که 44.6 درصد از مخاطبان بیننده آن بوده اند، در حالی که قرار است به زودی سری دوم این سریال با محوریت اقدامات قهرمانانه ماموران سرویس اطلاعاتی ایران در شهر تل آویو پخش شود.

تسنیم