تاریخ : 16:15 - 1399/10/22
کد خبر : 461827
سرویس خبری : حوادث
 

جان باختن ۲ مأمور پلیس فارس در تعقیب و گریز متهمان

جان باختن ۲ مأمور پلیس فارس در تعقیب و گریز متهمان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: ۲ مأمور پلیس استان فارس هنگام تعقیب و گریز خودرو متهمان و بر اثر واژگونی خودرو در شیراز جان خود را از دست دادند.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس درباره جان باختن ۲ مأمور پلیس فارس در شیراز، اظهار کرد: بامداد امروز واحد گشت کلانتری ۲۷ گلستان شیراز هنگام گشت زنی در مسیر کمربندی به سمت میدان صنایع، به یک دستگاه خودرو سواری با ۳ سرنشین مشکوک و دستور ایست می‌دهند.

او با بیان اینکه سرنشینان خودرو بدون توجه به ایست مأموران اقدام به فرار می‌کنند، افزود: علی رغم هشدار‌های مأموران انتظامی و اخطار با شلیک تیر هوایی در جهت متوقف کردن خودرو، راننده و سرنشینان خودرو به حرکت خود ادامه می‌دهند.

سرهنگ محمدی گفت: در هنگام تعقیب و گریز، خودرو ماموران انتظامی از مسیر منحرف و بر اثر برخورد شدید با موانع کنار بلوار، ۲ تن از مأموران انتظامی جان خود را از دست می‌دهند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس ضمن تسلیت و تعزیت به خانواده این ۲ مأمور نیروی انتظامی استان فارس، تصریح کرد: شناسایی متهمان به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی استان قرار گرفته است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.


منبع : hadese24