تاریخ : 20:23 - 1399/10/23
کد خبر : 465629
سرویس خبری : حوادث
 

 حمله قلبی خواننده پاپ ایرانی +عکس

حمله قلبی خواننده پاپ ایرانی +عکس

محمدرضا قرقانی برادر زن حامد زمانی، درباره موضوع حمله قلبی و وضعیت جسمانی او گفته که «این هنرمند هفدهم دی ماه دچار حمله و شوک عصبی شد و با ظهور علائمی، چون تنگی نفس، وضعیت او در منزل قابل کنترل نبود. حامد زمانی در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده و رو به بهبود است؛ اما حمله قلبی واقعیت داشته است و نمی‌توان آن را تکذیب کرد.»

 یک خبرنگار حوزه موسیقی با انتشار تصویری خبر داد که «حامد زمانی» خواننده موسیقی پاپ که بیشتر آثارش مربوط به حوزه انقلاب اسلامی است، به علت حمله قلبی در بیمارستان بستری شده است. اما برخی معتقدند که این مسئله صحت ندارد و این تصاویر بیشتر برای جلب توجه است.

 روز گذشته بود که بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی با انتشار تصویری در توئیتر خود نوشت: «خواننده «مرگ بر آمریکا» ‎حامد زمانی به دلیل حمله قلبی در بیمارستان بستری شد. او که مدت هاست مورد غضب جناح راست تندروی ایران است پس از کشف ‎وافور در وسایل همراهانش در فرودگاه در لیست سیاهِ بایکوت خبرگزاری‌های راستی است.»

11111

بازاده گفته که عکس را مدیر برنامه «حامد زمانی» برای او ارسال کرده است.

طولی نکشید که این تصویر میان کاربران شبکه‌های اجتماعی و فعالان رسانه‌ای دست به دست شد و واکنش‌های متعددی را به دنبال داشت. در این میان، اما باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی به نقل از نزدیکان حامد زمانی مدعی شد که خبر حمله قلبی او صحت ندارد.

این خبرگزاری نوشت که حمله قلبی در کار نبوده است و حامد زمانی به دلیل پاره‌ای مشکلات، به درمانگاه مراجعه کرد و خیلی زود هم مرخص شده است.

محمدرضا قرقانی برادر زن حامد زمانی نیز، درباره وضعیت جسمانی او گفته که «این هنرمند هفدهم دی ماه دچار حمله و شوک عصبی شد و با ظهور علائمی، چون تنگی نفس، وضعیت او در منزل قابل کنترل نبود. حامد زمانی در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده و رو به بهبود است؛ اما حمله قلبی واقعیت داشته است و نمی‌توان آن را تکذیب کرد.»

با این وجود حامد زمانی تاکنون به این موضوع واکنشی نشان نداده است. اوکه سال‌ها در عرصه موسیقی فعالیت کرده اکنون مدتی است در این حوزه فعالیتی ندارد.

بیوگرافی حامد زمانی حامد زمانی خواننده پاپ و سیاسی خوان در ۲۱ فروردین ۱۳۶۷، میمه استان اصفهان به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. پدرش معلم بازنشسته و مادرش خانه دار است.


منبع : اقتصاد آنلاین