تاریخ : 13:01 - 1399/10/24
کد خبر : 467897
سرویس خبری : حوادث
 

خالکوبی شب بخیر روی پلک پسر شرور

خالکوبی شب بخیر روی پلک پسر شرور

روی دست‌ها و گردن جعفر ۲۹ساله جایی نمانده که خالکوبی نشده باشد. حتی روی یکی از پلک‌هایش کلمه «شب» و روی دیگری هم کلمه «بخیر» خالکوبی شده و با اینکه ماسک و شلید به‌صورت دارد اما آثار چاقو روی پیشانی و صورتش دیده می‌شود. می‌گوید برای اینکه همه از او حساب ببرند روی صورتش را با چاقو خط انداخته و تمام بدنش را خالکوبی کرده است.

به گزارش کارگر آنلاین، 3نفر یا 4نفر. دقیق نمی‌دانم وقتی برای دعوا می‌روم قمه‌ام را با خودم می‌برم و همه افرادی که از آنها کینه به دل دارم را می‌زنم.

انگیزه‌ات از درگیری و زخمی کردن 4نفر چه بود؟

آنها 6نفر بودند و من با یکی از دوستانم. همه‌‌چیز از یک استوری شروع شده بود. آن 6نفر که در محله ما زندگی می‌کردند عکس من و افراد گروهم را استوری کردند و به من فحش داده بودند. وقتی متوجه شدم به رئیس‌شان زنگ زدم و قرار دعوا گذاشتم.

چرا به تو فحاشی کردند؟

مدت‌ها بود که در فضای مجازی برای یکدیگر کری می‌خواندیم. اختلافمان برسر قدرت نمایی بود. آنها می‌گفتند که قدرتشان از ما بیشتر است و همه از گروهشان حساب می‌برند. اما اینطور نبود. مردم از من و افرادم بیشتر حساب می‌بردند. برسر این مسائل کری می‌خواندیم تا اینکه با هم قرار دعوا گذاشتیم. من با قمه‌ای که داشتم در محل دعوا حاضر شدم و 4، 3نفر را زخمی کردم.

سابقه داری؟

بیش از 10بار دستگیر شده و به زندان رفته‌ام. هر بار هم به اتهام درگیری گیر افتادم. دست خودم نیست. هر کس از من بخواهد که برای دعوا بروم، می‌روم. دوست دارم قدرتم را نشان بدهم و همه از من حساب ببرند. گاهی به‌خاطر مرام دعوا می‌کنم و گاهی هم پول می‌گیرم.

پول می‌گیری؟

مثلا فردی با فرد دیگر اختلاف دارد و به سراغم می‌آید. پیشنهاد پول می‌دهد تا از طرف زهرچشم بگیرم. من هم قبول می‌کنم.

فکر نمی‌کنی که امکان دارد در یکی از همین درگیری‌ها دست به جنایت بزنی و تبدیل به قاتل شوی؟

سال‌هاست که در درگیری‌های مختلف شرکت دارم و دیگر می‌دانم چاقو را کدام قسمت بدن بزنم و ضربه‌ها را چطور وارد کنم تا طرف جانش در خطر نیفتد. هدف من بیشتر زهرچشم از فرد مقابل است نه جنایت.

در مخفیگاهت تعدادی قمه کشف شده است، از همه اینها در درگیری استفاده می‌کردی؟

اکثر این قمه‌ها را هدیه گرفته‌ام! دوستانم به مناسبت‌های مختلف مانند تولد یا عید به من هدیه داده‌اند. تعجب نکنید، ممکن است یکی کتابخوان باشد و کتاب هدیه بگیرد. من هم عاشق دعوا کردن هستم و قمه هدیه می‌گیرم. یک جورهایی کلکسیونی از چاقو وقمه در خانه‌ام دارم.


منبع : hadese24