تاریخ : 17:00 - 1399/10/24
کد خبر : 468999
سرویس خبری : حوادث
 

زنده به گور شدن مقنی جوان در مشهد

زنده به گور شدن مقنی جوان در مشهد

آتشپاد مسعود ظهوریان مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع حادثه برای یک مقنی در عمق چاه ، یک کارگاه ساختمانی ، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های امداد و نجات و پشتیبانی را از ایستگاه‌های ۱و۲ این سازمان به محل حادثه در خیابان موحدین این شهر اعزام کرد.

آتشپاد ظهوریان خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند که یک مقنی جوان، حین حفاری در عمق ۱۰ متری زمین برایش حادثه‌ای رخ داده که منجر به ریزش خروارها خاک بر روی او شده‌است.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد افزود:با توجه به خطرآفرین بودن مکان حادثه، آتش‌نشانان ضمن رعایت نکات ایمنی و حفاظتی با استفاده از تجهیزات ویژه و تخصصی در عملیاتی نفسگیر و طاقت فرسا موفق به خارج کردن این فرد از عمق زمین شده که در بررسی های بالینی تکنسین های اورژانس حاضر در محل ، فوت این مقنی به دلیل شدت حادثه تایید و جنازه این فرد برای انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل انتظامی شد.

شایان ذکر است:  تحقیقات در خصوص علت دقیق این حادثه توسط عوامل انتظامی در دست بررسی است و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محیط حادثه و ارائه توصیه های ایمنی به مسئولان پروژه به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.


منبع : hadese24