تاریخ : 17:07 - 1399/10/24
کد خبر : 469008
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

 قطعی برق جدولی در تهران تهیه می‌شود!

قطعی برق جدولی در تهران تهیه می‌شود!

استاندار تهران با اشاره به سهم ۱۷ درصدی آلایندگی هوای تهران توسط پالایشگاه ها، نیروگاه ها و صنایع بر لزوم ارائه جدول خاموشی های تهران تأکید کرد.

کارگر آنلاین  | محسنی بندپی در پاسخ به سوالی در خصوص قطع برق در شهر تهران بدون اطلاع رسانی تأکید کرد: بی تردید حتما باید اطلاع رسانی در خصوص قطعی برق انجام شود و جدول قطعی برق تدوین شود. ما این موضوع را مورد تأکید قرار داده ایم که باید اطلاع رسانی در این حوزه به مصرف کننده تجاری، خانگی و... به صورت جدول خاموشی برق انجام شود و می طلبد که این موضوع اجرایی شود. دستگاه های مختلف مکلف شده اند که این موضوع را رعایت کنند اما متأسفانه روز گذشته این موضوع رعایت نشد و قطعی برق بدون اطلاع رسانی به شهروندان انجام شده است.

استاندار تهران بار دیگر در خصوص افزایش آلودگی شهر تهران بر عدم استفاده از مازوت توسط صنایع در استان تهران تأکید کرد و افزود: برخی از نیروگاه ها و صنایع با افزایش مصرف گاز و معضل در تأمین گاز ، تنها از گازوئیل استفاده می کنند که حدود ۵۰ درصد از گازوئیل مصرفی نیز یورو ۴ است و مقداری از آن نیز گازوئیل معمولی.

وی در خصوص نقش صنایع و نیروگاه ها در آلودگی هوا تأکید کرد: براساس آنالیزی که انجام شده است ۱۳ درصد ذرات معلق مربوط به وسایل نقلیه بنزین سوز ، ۱۰.۳ درصد مربوط به موتورسیکلت ها و حدود ۱۷ درصد مربوط به پالایشگاه ها، نیروگاه ها و صنایع است.


منبع : تسنیم