تاریخ : 12:55 - 1399/10/28
کد خبر : 478183
سرویس خبری : حوادث
 

پایان شرور عظیمیه

پایان شرور عظیمیه

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری یک شرور سابقه دار که با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد وحشت اهالی منطقه عظیمیه شده بود، خبر داد.

محمدمعظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط یک نفر از اراذل اوباش در منطقه عظیمیه؛ بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 14 رسالت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل گزارش شده مشخص شد که متهم با در دست داشتن قمه در معابر عمومی اقدام به عربده کشی، تظاهر به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در اذهان عمومی کرده و با حالت غیرعادی اقدام به شکستن شیشه خودروهای پارک شده در داخل خیابان می‌کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: بلافاصله ماموران کلانتری14 رسالت با مشاهده شرور مورد نظر با هوشیاری و سرعت عمل در عملیاتی ضربتی این اوباش سابقه دار را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی با بیان این که این اوباش از سوی مراجع قضائی تحت تعقیب بوده اظهار کرد: پس از به دام افتادن متهم به جرائم خود مبنی بر شرارت و بر هم زدن نظم عمومی اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و به پلیس امنیت عمومی استان ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اضافه کرد: اوباش سابقه دار و نامی به ویژه آن‌هایی که از زندان آزاد شده اند تحت رصد و کنترل پلیس هستند و تمام تحرکات و فعالیت‌های آن‌ها به صورت نامحسوس کنترل می‌شود و در صورت ارتکاب جرم بلافاصله تحویل مراجع قضائی خواهند شد.

معظمی گودرزی یادآور شد: استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است و نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی را دارند برخورد می‌کند.


منبع : hadese24