تاریخ : 16:11 - 1399/10/29
کد خبر : 482042
سرویس خبری : فرهنگی
 

رادیو انقلاب راه اندازی می شود

رادیو انقلاب راه اندازی می شود

در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، «شبکه رادیویی انقلاب» با شعار صدای گفتمان انقلاب اسلامی و با هدف تبیین و ترویج گفتمان امامین انقلاب اسلامی فعالیت خود را از ابتدای بهمن تا پایان بهمن ماه بر روی موج اف ام ۵/۹۵ به صورت ۲۴ ساعته آغاز می‌کند.

 رضا کوچک زاده، مدیر این شبکه فصلی، در پاسخ به پرسشی درباره هدف از راه اندازی رادیو انقلاب، گفت: همانگونه که شما هم در جریان هستید، رادیو به عنوان یک رسانه گرم، صمیمی و همراه، می تواند در هدایت افکار عمومی نقش بسزایی داشته باشد.
تبدیل ایام دهه فجر به یک جشن بزرگ ملی با مولفه های قوی گفتمانی و هویتی به عبارت دیگر باورمندی عمیق مردم به شالوده های انقلاب اسلامی ایران و ارزش های محوری آن به همراه احساس غرور ملی و شادمانی ذاتی موجود در این برهه زمانی، همگی سبب شد تا «رادیو انقلاب» از سال ۹۳ در کنار سایر شبکه های رادیویی ملی پا به عرصه وجود بگذارد و در ایام بهمن فعالیت و برای مخاطبان تولید برنامه داشته باشد و تلاش داریم در این رادیو، گفتمان ممتاز و پیشرو انقلاب اسلامی را با محوریت ایده «ما می توانیم» به نحو مطلوبی انعکاس دهیم و سعی ما بر این است که «رادیو انقلاب» بتواند آئینه تمام نمای پویایی ملت انقلابی ایران باشد.

همچنین تبیین و بازخوانی آرمان ها، اهداف و اصول انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف محوری این رادیو است. این رادیو وظیفه دارد به صورتی ویژه  به بسیاری از پرسش های نسل های نوپا در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، دینی و غیره پاسخ بدهد و جهان ترسیم شده انقلاب اسلامی در فراروی نسل نوین ملت ایران را به نحوی موثر تشریح کند.

علاقه مندان می توانند از ابتدای بهمن ماه علاوه بر موج fm ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز از طریق برنامه کاربردی ایرانصدا بر روی گوشی تلفن همراه خود شنونده رادیو انقلاب باشند و از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵  با این شبکه در ارتباط باشند و همچنین از طریق تارنمای رادیو انقلاب به نشانی  radioenghelab.ir  این رادیو را دنبال کنند.

انتهای پیام


منبع : ایسنا