تاریخ : 13:48 - 1399/11/03
کد خبر : 493548
سرویس خبری : فرهنگی
 

برنامه «اسرار هستی» اسرارآفرینش را مبتنی بر آیات قرآن بیان می کند

برنامه «اسرار هستی» اسرارآفرینش را مبتنی بر آیات قرآن بیان می کند

برنامه «اسرار هستی» که به همت شبکه رادیویی قرآن به روی آنتن این شبکه می رود به بیان اسراری از آفرینش مبتنی بر آیات قرآن می‌پردازد.

«اسرار هستی» عنوان برنامه شبکه رادیویی قرآن است که طی آن در قالب گفتار محور به بیان اسراری از آفرینش مبتنی بر آیات قرآن پرداخته می‌شود.

این برنامه بر اساس انتخاب یکی از مختصات آفرینش و طرح ابعاد مورد توجه آن در قرآن و پخش فرازهایی از تلاوت‌های متناسب با محتوای ارائه شده در فواصل برنامه پخش می‌شود. آشنا ساختن شنوندگان با اسرار آفرینش و تقویت ایمان مردم به خالق هستی، افزایش زاویه دید مخاطبان نسبت به رموز آفرینش مبتنی بر آیات قرآن و پخش همزمان فرازهای تلاوت و افزایش اشتیاق شنوندگان به دنبال کردن مباحث معرفتی از اهداف تولید این میان برنامه است.

استفاده از افکت‌های متناسب در برنامه، پرهیز از ذکر موضوعات و محتواهایی که مورد اشاره و تأیید قرآن نیست و انتخاب فرازهایی از بانک جامعه تلاوت و بهره‌مندی از نظرات خبرگان از ویژگی‌های برنامه اسرار هستی است.

این برنامه از سوی گروه تولید و تأمین برنامه به تهیه‌کنندگی و نویسندگی سمیرا قنبری و گویندگی فریال ترکاشوند از شبکه رادیویی قرآن از موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز به سمع شنوندگان و مخاطبان می‌رسد.


منبع : مهر