تاریخ : 16:00 - 1399/11/03
کد خبر : 493861
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

پیش‌بینی بازار خودرو در هفته اول بهمن / خودرو حباب قیمت دارد

پیش‌بینی بازار خودرو در هفته اول بهمن / خودرو حباب قیمت دارد

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به کاهشی شدن بهای خودرو می‌گوید که قیمت خودرو در هفته اول بهمن روند نزولی خواهد داشت.

 نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفته است: روند رشد قیمت خودرو متوقف شده است و پیش‌بینی می‌شود احتمالا قیمت خودرو در هفته اول بهمن روند نزولی داشته باشد.
نعمت‌الله کاشانی‌نسب معتقد است: بازار خودرو جذابیت سرمایه‌گذاری را از دست داده است و خرید و فروش خودرو به ندرت انجام می‌شود و در این شرایط تنها کسانی خودرو می‌خرند که مصرف‌کنندگان واقعی هستند و چنانچه وضعیت بازار ارز تثبیت شود، بازار خودرو رونق می‌گیرد.

هفته گذشته نعمت‌الله کاشانی‌نسب، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در پیش‌بینی گفته بود: « آزادسازی قیمت ۱۰ مدل خودرو به تعویق افتاد. با توقف خرید و فروش خودرو واسطه‌ها از بازار فرار کردند.»

قیمت پژو ۲۰۶ حباب دارد

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو همچنین درباره وضعیت عرضه خودرو به بازار توضیح داد: تولیدکنندگان به تعهدات‌شان عمل می‌کنند و عرضه خودرو به بازار هم اندکی بیشتر شده است. بنابراین انتظار داریم که بهای خودرو کاهش داشته باشد. چنانکه قیمت پراید نسبت به هفته گذشته با هفت میلیون تومان کاهش به ۹۵ میلیون تومان رسیده است.

کاشانی‌نسب در ادامه گفت: تیر ماه امسال قیمت دلار به ۲۲ هزار تومان رسید و در آن زمان قیمت پژو ۲۰۶ به ۱۶۵ میلیون میلیون تومان رسید؛ این در حالی است که وقتی دلار به ۳۰ هزار تومان رسید قیمت پژو ۲۰۶ حدود ۲۱۰ میلیون تومان شد. حال با توجه به اینکه دلار به ۲۲ هزار تومان رسیده پژو ۲۰۶ حدود ۱۵ میلیون تومان حباب دارد.

 


منبع : تجارت نیوز