تاریخ : 15:37 - 1395/01/15
کد خبر : 49652
سرویس خبری :
 

اصابت ۳ گلوله از جنگ قره‌باغ به خاک آذربایجان‌شرقی

معاون استاندار آذربایجان شرقی خبر داد

اصابت ۳ گلوله از جنگ قره‌باغ به خاک آذربایجان‌شرقی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر برقراری امنیت کامل در مرزهای استان از اصابت سه گلوله انفجاری به نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان خداآفرین در آذربایجان‌شرقی خبر داد.

کارگرآنلاین: سعید شبستری خیابانی با اشاره به درگیری‌های نظامی بین نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه دو طرف از بامداد روز شنبه 14 فروردین اظهار داشت: این درگیری‌ها عمدتاً در عمق منطقه مورد مناقشه روی داده و هنوز هم ادامه دارد.

وی از اصابت 3 گلوله انفجاری به نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان خداآفرین در ساعت 19 روز شنبه خبر داد و گفت: خوشبختانه این اتفاق به‌غیر از خسارت مختصر به یکی از تیرهای برق فشار قوی که باعث قطع برق در منطقه شد هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی دیگری در بر نداشته است.

دبیر شورای تأمین آذربایجان‌شرقی افزود: در پی این اتفاق از سوی مرزبانی استان درخواست ملاقات مرزی به طرفین اعلام شد و در این ملاقات، دو طرف درگیری بعد از تذکر جدی و اخطار رسمی مرزبانی جمهوری اسلامی، متعهد شدند که چنین اتفاقی تکرار نشود.

وی با بیان "توصیه ما به طرفین آرامش و خویشتن‌داری است" افزود: در حال حاضر امنیت کامل در مرزهای استان برقرار است و نیروهای مسلح و مرزبانی آماده پاسخ‌گویی قاطع به هرگونه تعرضی به خاک کشورمان هستند.

شبستری خاطرنشان کرد: تدابیر لازم در شورای تأمین استان و شهرستان‌های مرزی اندیشیده شده و هیچ‌گونه مشکل خاصی در منطقه نداریم./تسنیم