تاریخ : 01:45 - 1399/11/05
کد خبر : 498194
سرویس خبری : حوادث
 

۲۰۰ بار سرقت سارق سابقه دار را به زندان برگرداند

۲۰۰ بار سرقت سارق سابقه دار را به زندان برگرداند

سارق سابقه‌دار پس از آزادی از زندان بار دیگر سرقت‌هایش را از سر گرفت و به بیش از ۲۰۰خودروی پارک شده کنار خیابان دستبرد زد.

کارگر آنلاین |  سارق سابقه‌دار پس از آزادی از زندان بار دیگر سرقت‌هایش را از سر گرفت و به بیش از 200خودروی پارک شده کنار خیابان دستبرد زد.

چندی قبل مأموران کلانتری108 نواب هنگام گشت‌زنی در خیابان آزادی به فردی که در بین خودروهای پارک شده در خیابان پرسه می‌زد مشکوک شدند و پس از تعقیب و گریز این فرد را دستگیر و در بازرسی از او ابزاری را که برای سرقت استفاده می‌کرد، کشف کردند. بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که متهم سارق لوازم داخل خودرو است. بنابراین وی تحت بازجویی قرار گرفت و اعتراف کرد که شب‌ها با پرسه زدن در خیابان‌های خلوت لوازم داخل خودروها را سرقت می‌کرد. استعلام سوابق این متهم نیز نشان می‌داد که او تاکنون 9مرتبه به جرم سرقت و خرده‌فروشی مواد‌مخدر بازداشت و روانه زندان شده است. او آخرین‌بار یک‌سال قبل از زندان آزاد شده و در این مدت دست به بیش از 200فقره سرقت با شیوه تخریب قفل در صندوق‌عقب خودروهای پژو، پراید و سمند در نقاط مرکزی، غرب و جنوب غرب تهران زده و اموال مسروقه را نیز به یک مالخر فروخته است. سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: تاکنون 32نفر از مال‌باختگان این پرونده شناسایی شده‌ و  همچنین خریدار اموال مسروقه نیز با مجوز قضایی دستگیر شده است. 


منبع : hadese24