تاریخ : 14:10 - 1395/01/24
کد خبر : 49960
سرویس خبری :
 

معوقات بانکی عامل تعطیلی واحدهای صنعتی

معوقات بانکی عامل تعطیلی واحدهای صنعتی

فرماندار شهرستان نیر گفت: واحدهای تولیدی غیرفعال و راکد شهرستان نیر برای از سرگیری فعالیت‌های خود نیازمند حمایت جدی مسئولان هستند.

کارگرآنلاین: مهدی احمدی پیش از ظهر امروز در بازدید از واحدهای تولیدی ناحیه صنعتی نیر اظهار داشت: واحدهای تولیدی غیرفعال و راکد شهرستان نیر برای از سرگیری فعالیت‌های خود نیازمند حمایت جدی مسئولان هستند و باید در زمینه راه‌اندازی مجدد آنها تلاش همه‌جانبه‌ای انجام شود.

وی با اشاره به فعالیت کارخانه پلاستفوم نیر که در ناحیه صنعتی احداث شده است، تصریح کرد: این کارخانه در زیربنایی بالغ بر یک هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری 45 میلیارد ریالی بخش خصوصی در محل شهرک صنعتی نیر احداث شده که هم اکنون فعال و مشغول تولید است که این سازه در مصارف ساختمانی بسیار محکم و بادوام بوده و قیمت آن از تیرآهن مصرفی در ساختمان کمتر و مقرون به صرفه است.

فرماندار شهرستان نیر در بازدید از کارخانه آب معدنی محراب بهشت واقع در شهرک تخصصی آب از تولید 8 هزار بطری آب معدنی و نوشیدنی گازدار خبر داد و گفت: این کارخانه جزو واحدهای موفق و فعال در سطح استان است که هم اکنون 35 نفر در آن  مشغول به کار هستند.

احمدی با اشاره به تولید روزانه کارخانه آرد نیر بیان کرد: کارخانه آرد نیر روزانه 200 تن آرد تولید می‌کند که سهم ماهانه شهرستان نیر 194 تن بوده که توسط اداره غله توزیع می‌شود و سیلوهای این کارخانه 15 تن ظرفیت دارد که در نوع خود در استان بی‌نظیر بوده و عمده مشکل استان را در ذخیره کردن گندم رفع می‌کند.

وی در بازدید از واحد تولیدی غیرفعال آچاک افزود: کارخانه صنایع شیر آچاک در سال 82 افتتاح شده و فروآرده‌های لبنی از نوع شیر، ماست، پنیر، خامه، کره و دوغ تولید می‌کرده که بعد از چند سال فعالیت اکنون به مدت 5 سال است که راکد مانده است.

فرماندار شهرستان نیر علت راکد ماندن این کارخانه را تسهیلات معوقه به بانک عامل دانست و اظهار کرد: با دادن تسهیلات جدید به این کارخانه فعالیت آن دوباره آغاز خواهد شد که انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان اهتمام جدی داشته و مشکلات این واحد را برطرف کنند./تسنیم

 



انتهای پیام/