تاریخ : 18:40 - 1399/11/05
کد خبر : 500924
سرویس خبری : حوادث
 

کارگاه تزیینات خودرو در خیابان غفاری طعمه حریق شد

کارگاه تزیینات خودرو در خیابان غفاری طعمه حریق شد

آتش سوزی کارگاه تزیینات خودروهای سواری در خیابان غفاری با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

آتش سوزی کارگاه تزیینات خودروهای سواری در خیابان غفاری با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد. رخداد این حادثه ساعت 18:05 دقیقه شامگاه روز گذشته به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 129، 16، 59و خودروی دستگاه تنفسی به همراه تانکر آب ایستگاه 38، 111، 132و62 به سمت بزرگراه آزادگان(مسیر غرب به شرق)، خیابان غفاری حرکت کردند.

حسن سیفی مدیر منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران که به همراه داود قلیزاده معاون این منطقه از همان لحظات اولیه به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت دراین باره گفت: محل حادثه یک گاراژ به مساحت تقریبی 4 هزارمتر مربع بود که در داخل این گاراژ یک باب کارگاه اسپرت و آفرودکردن خودرو به مساحت 500 مترمربع،(دارای دو طبقه و یک نیم طبقه)، که به علت بار اشتعال بسیار بالا و نگهداری قوطی های رنگ، تینر، پارچه و حداقل400 دست صندلی انواع خودروها دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش چند دستگاه خودروی سواری(پرادو، فوتون، تویوتاو...) درون این کارگاه را در بر گرفته بود.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده از سه جهت به کانون آتش نزدیک شدندوعملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.

مدیر منطقه چهار عملیات آتش نشانی تصریح کرد: همزمان، تیمی از آتش نشانان پس از مجهز شدن به تجهیزات انفرادی، به جستجو در قسمت های مختلف کارگاه و ساختمان پرداختند که خوشبختانه پس از بررسی همه نقاط کارگاه، معلوم شد هیچ یک از کارگران، در میان دود و حرارت گرفتار نشده اند.

وی افزود: نیروهای عملیات با تلاش همه جانبه خود، این آتش سوزی گسترده را مهار و کاملا خاموش کردند واز سرایت شعله های آتش به کارگاه های همجوار و روبرو جلوگیری به عمل آوردند.

گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی و نیز برآورد دقیق میزان خسارات وارده، در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه چهار عملیات در دست بررسی است


منبع : hadese24