تاریخ : 11:21 - 1399/11/06
کد خبر : 502445
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

آغاز تولید انبوه خودروی سواری «تارا»

آغاز تولید انبوه خودروی سواری «تارا»

مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد: در طول دو ماه گذشته به اندازه تمام تولید سال ۹۸ ماشین سنگین تولید کردیم و توانستیم ۷۵۰ دستگاه از این ماشین‌آلات را به تولید برسانیم.

کارگر آنلاین |  فرشاد مقیمی در مراسم تحویل خودروهای طرح نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری با اشاره به رکوردزنی در تولید محصولات خودرو گفت: در 30 آذرماه سال 99 توانستیم با عبور از تولید 371 هزار دستگاه خودرو رکورد تولید در سال 98 را بشکنیم و و امروز هم از رکورد تولید در سال 97 هم عبور می‌کنیم.

وی ادامه داد: در سال 97 رکورد تولیدی ایران خودرو 423 هزار دستگاه بود که صبح امروز آمار تولیدات 422 هزار و 560 دستگاه خودرو بود و احتمالا امروز رکورد تولید 97 را پشت سر می‌گذاریم.

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه گذر از رکوردهای سال های گذشته در حالی است که ما با شرایط تحریم و محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا مواجه بودیم گفت: پس از 9 سال تولید اتوبوس را هم آغاز کردیم.

مقیمی با اشاره به تولید ایران خودرو در بحث ناوگان باری و کامیونت اظهار داشت: در طول دو ماه گذشته به اندازه تمام تولید سال 98 ماشین سنگین تولید کردیم و توانستیم 750 دستگاه از این ماشین‌آلات را به تولید برسانیم.

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه به زودی از خودروی کشنده هم رونمایی خواهیم داشت گفت: خودروی سواری (تارا) جدید را هم اخیرا رونمایی کردیم و تولید انبوه آن به زودی آ‌غاز می‌شود.

مقیمی گفت: ارتقای موتور ای اف سون هم را در دستور کار داریم و تولید موتور سه استوانه‌ای را هم آغاز کردیم و در روز پاک توسط وزیر صمت از این موتور رونمایی شد.

 


منبع : ایلنا