تاریخ : 12:19 - 1395/02/04
کد خبر : 50365
سرویس خبری :
 

۵۰ درصد قشر کارگری خراسان جنوبی عضو بسیج هستند

مسئول بسیج کارگری سپاه خراسان جنوبی:

۵۰ درصد قشر کارگری خراسان جنوبی عضو بسیج هستند

مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به تعداد اقشار کارگر عضو بسیج گفت: ۵۰ درصد قشر کارگر در خراسان جنوبی عضو بسیج هستند.

کارگرآنلاین: غلامرضا کریم‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارگران در تمام صحنه‌ها در کنار سایر اقشار جامعه در راستای پیشبرد اهداف نظام تلاش کردند در این راستا 9 اردیبهشت ماه به عنوان روز بسیج کارگری نامیده شده است.

وی بیان اینکه 9 اردیبهشت را به خاطر شهادت شهید برونسی که به عنوان یک کارگر و الگو مشخص شده روز کارگر نامگذاری کردند، افزود: در این روز همایش نکوداشت روز کارگر در مرکز و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نقش کارگران در 8 سال دفاع مقدس پوشیده نیست، بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس چرخ کارخانه‌ها در عرصه تولید از کار نیفتاده و کارگران در کنار سایر اقشار جامعه حضور چشمگیری در جبهه‌های حق علیه باطل داشتند.

کریم زاده با اشاره به دلاوری‌های شهید برونسی، تصریح کرد: شهید برونسی نیز از سرداران 8 سال دفاع مقدس بوده و دلاوری‌های زیادی در این عرصه انجام داده است.

وی با اشاره به برنامه‌های 9 اردیبهشت ماه خاطرنشان کرد: تبیین گفتمان مقام معظم رهبری در سطح عرصه صنعت و تولید، تعیین اولویت‌های مشخص در راستای تحقق شعار سال و شناسایی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در استان از برنامه‌های این روز است.

مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین احصای مشکلات واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل، برگزاری جشنواره تخصصی بسیجیان عرصه صنعت و تولید، بازدید علمی در واحدهای صنعتی و تولیدی استان از دیگر برنامه‌ها است.

کریم زاده افزود: توسعه و ارتقای بسیج و معرفی واحد‌های موفق در سطح استان، واحدهایی که در عرصه اقتصاد مقاومتی فعال بودند آخر سال مشخص می‌شوند./تسنیم