تاریخ : 13:00 - 1395/02/06
کد خبر : 50395
سرویس خبری :
 

تجدید میثاق کارگران آبیک با عرشیان گمنام

همزمان با آغاز هفته کارگر صورت گرفت

تجدید میثاق کارگران آبیک با عرشیان گمنام

همزمان با آغاز هفته کارگر، فرماندار آبیک به همراه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک و جمعی از کارگران و نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی با شهدای گمنام این شهر تجدید میثاق کردند.

کارگرآنلاین: همزمان با آغاز هفته کارگر، علی رحمانی فرماندار آبیک به همراه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک و جمعی از کارگران و نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی این شهرستان ظهر امروز با حضور در گلزار شهدای گمنام با عرشیان گمنام تجدید میثاق کردند.

مسئولان، کارگران و نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی شهرستان آبیک با نثار گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ دو شهید گمنام این شهرستان ادای احترام کردند.

وحید انتظاری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک در این مراسم اظهار کرد: امروز با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر آبیک با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق دوباره بستیم.

وی افزود: آرامش و امنیت موجود در کشور را مرهون خون پاک و ارواح مطهر شهدا می‌دانیم چراکه آنان از جان خود گذشتند تا ما بمانیم که این امر وظیفه ما را در برابر شهدا مضاعف می‌کند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک ادامه داد: کارگران با توجه به نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل » از سوی مقام معظم رهبری وظیفه خطیری برعهده دارند.

انتظاری یادآور شد: با مساعدت مسئولان شهرستان آبیک و استان قزوین، مشکلات کارگران این شهرستان پیگیری می‌شود.