تاریخ : 12:39 - 1395/02/08
کد خبر : 50500
سرویس خبری :
 

راه‌اندازی ۱۰ نهاد حامی کسب و کار/ برگزاری طرح"تاک دانش" در کشور

معاون وزیر کار در شهرکرد مطرح کرد

راه‌اندازی ۱۰ نهاد حامی کسب و کار/ برگزاری طرح"تاک دانش" در کشور

معاون وزیر کار در حوزه کارآفرینی و اشتغال گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار ۱۰ نهاد حامی کسب و کار در کشور راه‌اندازی شده است.

کارگرآنلاین: حسن طائی پیش از ظهر امروز در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 10 نهاد حامی کسب و کار در کشور راه‌اندازی شده است اظهار داشت: این نهادها در حال حاضر با مشکل مالی مواجه است.

وی با اشاره به رایزنی با برخی نهادها جهت ایجاد اشتغال پایدار افزود: در این سفر با نهادهای حامی کسب و کار نظیر کمیته امداد، بسیج و بانک قرض الحسنه جهت ایجاد حمایت از کسب و کارهای خرد و کلان رایزنی می‌شود.

معاون وزیر کار در حوزه کارآفرینی و اشتغال با اشاره به نرخ بیکاری بیان کرد: استان چهارمحال و بختیاری دارای 36 هزار و 800 بیکار است که از این مجموع 18 هزار نفر آن‌ها از دانش‌آموختگان دانشگاه‌‌ها هستند.

طائی با اشاره به اجرای طرح "تاک دانش" در کشور خاطر نشان کرد: این طرح در راستای توانمندسازی دانش‌آموزان و دانشجویان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات در حوزه اشتغال باید تحت نظر استانداران باشد گفت: ایجاد اشتغال، رفع موانع بیکاری و کاهش نرخ بیکاری باید تحت نظر استانداران باشد.

معاون وزیر کار در حوزه کارآفرینی و اشتغال تصریح کرد: مشکل کشور تنها ایجاد اشتغال نیست بلکه مسئولان در راستای ایجاد اشتغال پایدار باید تلاش کنند./تسنیم