تاریخ : 17:23 - 1395/02/08
کد خبر : 50521
سرویس خبری :
 

 کارگروه ویژه بررسی مشکلات کارخانه‌های استان قزوین تشکیل شد

کارگروه ویژه بررسی مشکلات کارخانه‌های استان قزوین تشکیل شد

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از کارگران استان قزوین بین سه تا سی ماه حقوق دریافت نکرده‌اند که در این زمینه کارگروه ویژه بررسی مشکلات کارخانه‌های استان قزوین تشکیل شد.

کارگرآنلاین: داود محمدی ظهر امروز در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: استان قزوین استانی صنعتی است که بیش از 110 هزار کارگر زحمتکش را درون خود جای داده است.

وی افزود: جامعه بزرگ کارگری استان قزوین که هم‌اکنون با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند که معیشت آنها را به سختی انداخته است به نحوی که برخی از آنها بین سه تا سی ماه حقوق نگرفته‌اند که این موضوع به سرعت باید بررسی و برطرف شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این زمینه کارگروهی ویژه برای بررسی مشکلات و موانع کارخانه‌های استان قزوین تشکیل شده که پیگیر موضوعات مربوط به مسائل کارگری و کارفرمایی هستند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم قرار گرفته‌ایم عنوان کرد: امروز جامعه فرهنگی چند رسالت مهم را بر عهده دارد که باید علاوه بر آموزش علم به دانش‌آموزان مهارت‌های زندگی را نیز به آنها بیاموزند تا دانش‌آموز بعد از فراغت از تحصیل بتوانند اثربخشی لازم را در جامعه داشته باشند.

محمدی خاطرنشان کرد: باید در راستای پرورش استعداد دانش‌آموزان به خلاقیت و نبوغ آنها بها داده شود و معلم نیز متکلم وحده نباشد و دانش آموزان را پرسشگر، خلاق و نابغه بار آورد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: هدف‌گذاری مناسبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان قزوین انجام شده است و تحقق این موضوع نیازمند مشارکت و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی بیان کرد: اگر ایجاد اشتغال و توسعه صادرات را که به عنوان شعار راهبردی استان قزوین در نظر گرفته شده به درستی محقق کنیم بسیاری از مشکلات جامعه حتی آسیب‌های اجتماعی که بیشتر ناشی از بیکاری است نیز برطرف می‌شود./تسنیم