تاریخ : 18:25 - 1399/11/07
کد خبر : 508038
سرویس خبری : حوادث
 

نجات مادر و دو فرزندش از میان شعله های آتش در پیتزا فروشی

نجات مادر و دو فرزندش از میان شعله های آتش در پیتزا فروشی

در آتش سوزی انبار یک مغازه پیتزا فروشی سه نفر از ساکنان طبقه بالا این ساختمان دو طبقه در میان دود و آتش گرفتار شدند که با تلاش آتش هر سه نفر نجات یافتند.

به گزارش کارگر آنلاین، ساعت 20:15 دقیقه شب گذشته همسایگان، شاهد شعله‌های آتش ازطبقه اول یک ساختمان دو طبقه بودند که بلافاصله با آتش‌نشانی تماس گرفتند و درخواست کمک کردند. ستاد فرماندهی این سازمان با توجه به اعلام محبوس شدن افراد در داخل ساختمان بلافاصله زنگ ایستگاه‌های ۴۸ و ۲۴ را به صدا درآورد و نیروهای آتش نشانی این دو ایستگاه به همراه تیم نجات ۲ را عازم بلوار نبرد، خیابان ده حقی، خیابان آقاجانلو کرد.

کاووس فرضعلی زاده افسر آماده منطقه 8 عملیات آتش نشانی تهران که در محل حاضر شده بود در این باره گفت: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه بود که از طبقه ی اول آن به عنوان مغازه پیتزا فروشی و انبار جعبه های پیتزا و طبقه دوم آن بعنوان مسکونی استفاده می‌شد.

وی افزود: در این حادثه انبار پیتزا فروشی به دلیل نامعلومی دچار آتش سوزی شد و همچنین شعله های آتش به سرعت در حال سرایت به طبقه فوقانی بود.

این افسر آماده آتش نشانی ادامه داد:بنا به اظهار شاهدان ۳ نفر از ساکنین طبقه دوم در داخل ساختمان محبوس شده بودند و با توجه به نفوذ دود به طبقه بالا احتمال داشت هر سه نفر دچار خفگی شوند که آتش نشانان همزمان با قطع برق و گاز ساختمان و با رعایت نکات ایمنی پس از تقسیم شدن به دو گروه مشغول خاموش کردن آتش و جلوگیری از پیشروی آن شدند و تیم نجات هم با رسیدن به طبقه فوقانی موفق به خارج کردن یک زن ۳۹ ساله و دو پسر بچه ۱۲ و ۱۶ ساله شدند.

فرضعلی زاده اضافه کرد: عوامل اورژانس پس از انجام معاینات اولیه اعلام کردند که خوشبختانه حال هر سه نجات یافته مساعد است.

وی با اشاره به اینکه علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناس آتش نشانی منظقه در دست بررسی است، اظهار داشت: این آتش سوزی سر انجام با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.


منبع : hadese24