تاریخ : 09:53 - 1395/02/22
کد خبر : 50875
سرویس خبری : فرهنگی
 

تک خوانی خواننده زن ایرانی در حضور خاندان سلطنتی!/عکس

تک خوانی خواننده زن ایرانی در حضور خاندان سلطنتی!/عکس

سحر محمدی خواننده ممنوع الکار ایرانی که به دلیل پخش شدن تک خوانی هایش در فضای مجازی ممنوع الکار شد در تور کنسرت خود در مراکش در مقابل خاندان سلطنتی روی سن رفته و تک خوانی کرد.

کارگرآنلاین: سحر محمدی که این روزها در گفت و گو با رسانه ها مدعی است ممنوع الکاری اش بی دلیل بوده و حتی کشف حجاب کردنش در لندن را علی رغم وجود تصاویر بسیار زیاد از وی منکر می شود و حتی معتقد است می تواند این ادعا را ثابت کند! اعلام کرده است: وزارت ارشاد گفته اجرای برنامه در خارج غیر قانونی است و من هم پذیرفته ام!

حال اما سحر محمدی مدتی است در مراکش در کنار دیگر خوانندگان به اجرای هنز تک خوانی خود برای اجانب می پردازد و در جدیدترین اجرایش در حضور خاندان سلطنتی روی سن رفته است.

 



تک خوانی سحر محمدی با حضور خاندان سلطنتی + عکس



 
سحر محمدی درست بعد از انتشار چند تصویر از تور مراکش اقدام به بستن صفحه اینستاگرامش کرده تا شاید هیچ اطلاعاتی از این فستیوال و حضورش رسانه ای نشود.


تک خوانی سحر محمدی با حضور خاندان سلطنتی + عکس



 
بعد از بازگشت سحر محمدی از تور کنسرت لندن و انتشار تصاویر بدون روسری وی که علی رغم کثرت آن همچنان منکر وجودش است سخنگوی وزارت ارشاد با ابراز تأسف از این موضوع و تأیید آن اعلام کرد با اینگونه هنرمندان همکاری نخواهد داشت و محدویت ایجاد می کند اما سحر محمدی که این روزها بیشتر در رسانه ها حضور دارد به راحتی بار دیگر کشور را ترک کرده و اقدام به تک خوانی نمود!

به راستی متولیان فرهنگی کشور جز سکوت و حمایت اقدام دیگری در مواجه با این پدیده  های ضد فرهنگی نمی دانند./شهدای ایران